Jäsenen Bic Mc uusimmat tuotokset

  1. B

    Sigma sahuuttaa lämpöisenä. Missä vika?

    Vs: Sigma sahuuttaa lämpöisenä. Missä vika? Moro.Käyppäs saarion hannun juttusilla.Mulla oli bemarissa sama vika,sai lämpösenä sahata kauan ja kylmänä lähti heti käyntiin.Se vaan tokas kun hain autoo rempasta et taitaa lähtee lämpösenä huonosti käyntiin ja sano sen johtuvan jostain hiivatun...
  2. B

    Ostamassa sigmaa,apua valintaan!

    Vs: Ostamassa sigmaa,apua valintaan! Kiitoksia vastauksista ja lisääkin saa laittaa jos jotain mieleen tulee.se oli hyvä uutinen et teistä yksi oli jo lahdessa kerenny käymään niin ei itse tarvitse lähtee sinne ajeleen.Eihän sitä koskaan vanhasta voi tietää tarkkaan et minkälainen tulee olemaan...
  3. B

    Ostamassa sigmaa,apua valintaan!

    Vs: Ostamassa sigmaa,apua valintaan! Lähinnä tuossa maximassa tarkoitin et niitä on valmistettu pirusti enemmän joten purkuosia löytyy helposti.Mutta sigmaa tosiaankin ensisijaisesti katselen.lähinnä arveluttaa nuo sähkövehkeet kun en niistä niin hirveästi ymmärrä,perusosien kanssa aina...
  4. B

    Ostamassa sigmaa,apua valintaan!

    Vs: Ostamassa sigmaa,apua valintaan! Vanhojahan nuo tosiaan tänäpäivänä jo on ja se vähän hirvittääkin.Mut tuo malli on vaan niin sairaan siistin näköinen :-).Noista kahdesta linkistä mitkä laitoin,niin toisessa on ilmeisesti paljon enemmän sähköhärveileitä,mitkä tietty olis ihan jees mutta...
  5. B

    Ostamassa sigmaa,apua valintaan!

    Eli olisi kyseinen auto kiikarissa.Lähinnä kiinnostaa että löytyykö noihin vielä vara-osia,kuinka hyvin?Tiedän että orkkis osat ovat suolaisen hintaisia mutta pääasia tietty on et saa auton kuntoon jos siihen vikoja tulee(vaikka ensi tilassa tietty kannatan kierrätystä).Mulla ois tuossa pariin...
Takaisin
Ylös Bottom