Jäsenen BoSs93 uusimmat tuotokset

  1. B

    Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo

    Vs: Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo Mie taijjan mennä sillä perinteisellä "tein sen itse ja säästin" menetelmällä ;D ;D
  2. B

    Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo

    Vs: Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo Yllättävänkin kalliita nuo valmiit alumiini ahtoputket! :nykii PIttää varmaan hommata rosteria metritavarana ja kehitellä siitä sitten oikean muotosia käikäleitä :D
  3. B

    Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo

    Vs: Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo niinhän se vain taitaa ollakki, pittää kuuleri sitten lyyä tuon yläpuolelle jotenki hauskasti! Oosse sama mistä putkesta ne ahtoputket tekkee?? vai pittääkö tilata valmiit??
  4. B

    Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo

    Vs: Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo Voikos sen muoviprikan ottaa sieltä syöttöpumpun karasta, säätämättä mittään muita ruuveja ja ilman kuuleria?? Vaikuttaako mittään??
  5. B

    Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo

    Vs: Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo Tuossa syylärin edessä on alhaalla valmiina joku kenno, niin onko se välijäähdytin ??? Eli pittääkö sillä heittää vesilintua ja laittaa uusi parempi tilalle, vai onko se edes välijäähy, kooltaan n. 300*150*25
  6. B

    Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo

    Vs: Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo Kiitokset Nikolle tästä! :peukku Eiköhän se siitä ala valottumaan kun alkaa kunnolla tutkimaan ja selvittelemmään asioita :D
  7. B

    Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo

    Vs: Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo Tuo coolerin hankinta on ollutkin jo mielessä, mutta mimmonen se sitten pitäisi olla, kun nuitakin on aikasta paljon :o ei tuo syöttöpumppuhomma oikeen auennu vielä, kun kaikki jutustelu näytti olevan tuosta 2.5 td hukkaportillisesta :P miten tuota 2.3...
  8. B

    Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo

    Elikkästä pitäs syöttöä saaha isommalle samoin kun ahtopaineita hiukan nostaa :) mutta kun moottortietämys lähentelee nollaa ;D niin opastakkapa joku minua, kuinka tulisi toimia, vai voiko niitä tämmönen tahvo ees itte tehä ts. kannattako minun edes harkita tuommoista ;D ja ohjeet mielellään...
  9. B

    Mitä autoja olet omistanut elämäsi aikana

    Vs: Mitä autoja olet omistanut elämäsi aikana Lista on lyhyt mutta merkki oikea! ;D Mitsubishi Galant wagon 2.3TD seuraava auto on jo päätetty ykköskoppanen Pajero ;D Ostetaan heti kun Galaxi lähtee pihasta :)
  10. B

    pajero 2.3td vuotaa öljyä + laturi vinossa

    Vs: pajero 2.3td vuotaa öljyä + laturi vinossa tankillisella 280km? Onhan tuo hiukan runsaanpuoleinen juu :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii :nykii
  11. B

    Minä ja makuni

    Vs: Minä ja makuni Pituus: rapiat 175 Paino: vajjaat 80 (vähän liikaa) ;D Hiukset: vaalen ruskeat Silmät: sinisen harmaat Horoskooppimerkki ja syntymä pv.: Leijona, 26.7 Lempiruoka: Hirvenkäristys muusilla Ruokajuoma: Maito Olut: Karhu Viini: En ole viininlipittäjä Paukku: 2 tähen Jallu...
  12. B

    Selitä nimimerkkisi?

    Vs: Selitä nimimerkkisi? Joskus kun nuorempana tuli pelattu tietokonneella jotain medal of honoria tai jotain sen tapasta, niin muut pelaajat antovat nimen boss, kun sillon oli hiirikäsi kohillaan. ;D Sittemmin muunnellu tuon BoSs:n bossista koska oli hienompi nuin. ja 93 tarkottaa...
  13. B

    Paljon uusia peltiosia, ym vanhempiin Mitsuihin.

    Vs: Paljon uusia peltiosia, ym vanhempiin Mitsuihin. Löytyykö minkään näköistä nappulaa tai kilkutinta farmari galanttiin vm -83 ? :driver
  14. B

    Harjoitellaan

    Vs: Harjoitellaan :D
  15. B

    Harjoitellaan

    Vs: Harjoitellaan Kokkeillaam
Takaisin
Ylös Bottom