menin ostamaan elämäni ensimmäisen mitsun! elikkäs kyseessä on pajero 2.3td vm1987 ajettu 432000km.
laturi on jonkin takia mennyt vinksalleen, lienekö leipassut kiinni kun on syönyt remmistä palasen pois yhdestä kohtaa. onkos laturin jalka irroitettavissa, että meneekö se jakopään muovejen alle vai onko kiinteä osa lohkoa?
ja sitten minkähän takia turbon kellolta on vuotanut öljyä? olen näissä turbo asioissa melko keltanokka ja tämäkin on ensimmäinen diesel autoni, joten kestää vähän tottua taas ymmärtää tuota maailman menoa tuola konehuoneessa! ;D
mitäs tällasen 2.3td koneen kulutus on kun tuntus vievän 1/4 osan jossain 70km ajolla! :nykii
ja paljonko tuon öljynpaine mittarin täytys näyttää, kylmänä hyppii 4 asti riippuen kierroksista, mutta lämpimänä ei nouse juurikaan yli 2.
kiitoksia jos jaksatte vastailla
laturi on jonkin takia mennyt vinksalleen, lienekö leipassut kiinni kun on syönyt remmistä palasen pois yhdestä kohtaa. onkos laturin jalka irroitettavissa, että meneekö se jakopään muovejen alle vai onko kiinteä osa lohkoa?
ja sitten minkähän takia turbon kellolta on vuotanut öljyä? olen näissä turbo asioissa melko keltanokka ja tämäkin on ensimmäinen diesel autoni, joten kestää vähän tottua taas ymmärtää tuota maailman menoa tuola konehuoneessa! ;D
mitäs tällasen 2.3td koneen kulutus on kun tuntus vievän 1/4 osan jossain 70km ajolla! :nykii
ja paljonko tuon öljynpaine mittarin täytys näyttää, kylmänä hyppii 4 asti riippuen kierroksista, mutta lämpimänä ei nouse juurikaan yli 2.
kiitoksia jos jaksatte vastailla