Jäsenen Deadtired uusimmat tuotokset

  1. D

    peilien automaattisen kääntymisen poisto Outlander -12

    Okei, onpa erikoista. En tiedä sitten vaikuttaisiko se, että omasta akku oli irti ehkä noin tunnin ajan väärän kokoisen akun aiheuttaman lisäjumpan takia. Moni paikka kun tarjoaa näihin ainoastaan 30+cm pitkiä akkuja, niin liian pitkähän sitä tuli hankittua kun tässä 2.4-litraisessa CTV:ssä...
  2. D

    Mitsubishi Outlander 2,4 Mivec Intence CVT Business AT -2010

    Jokunen viikko sitten tuli ostettua alle 100k km ajettu 2.4-litrainen CVT Business vuosimallia 2010 ja toistaiseksi kyllä ollut pirun tyytyväinen. Suurin miinus tulee polttoaineenkulutuksesta ja sisämelu on vähän korkeanpuoleinen. Tosin alla on vakiota vähän isommat nastapyörät (olikohan 225/70...
  3. D

    peilien automaattisen kääntymisen poisto Outlander -12

    Juuri tänään tuli opittua, että 2010-vuotisessa faceliftissä tämä onnistuu myös ottamalla akku vähäksi aikaa irti autosta. En vielä tiedä mitä muuta auto siinä ohessa mahdollisesti unohti (trippimittarin lukeman ja kellon ohella). Ilmeisesti tämän toiminnon aktivointi vaatii myös merkkiliikkeen...
  4. D

    Annetaan Carisma 1.8 GDI kaasuläppäkotelo +vaurioitunut kansi (uusilla nostimilla)

    Morjens, Nyt on saisi kahvipaketilla haettua 2001-vuotisen Carisman osittain vaurioituneen kannen ja kaasuläppäkotelon. Eiköhän tuota ole jo tarpeeksi potkittu tallin nurkassa. Hieman kertynyt pölyä ja hämähäkinseittiä päälle, mutta kuivassa ja ovellisessa katoksessa kuitenkin säilytetty. Eli...
  5. D

    Carisma, 1.8 GDI vm. 2001, tyhjäkäynti vaeltaa yms. TPS?

    Vs: Carisma, 1.8 GDI vm. 2001, tyhjäkäynti vaeltaa yms. TPS? Tuohan ei suoranaisesti sammuillut, se vain hukkasi tehot niin pahasti, että oli pakko pysähtyä poistamaan vikatila päältä. Tänään auto sitten alkoi polttamaan moottorin vikavaloa jatkuvasti. Tehoja ei ole, enkä ole löytänyt konstia...
  6. D

    Carisma, 1.8 GDI vm. 2001, tyhjäkäynti vaeltaa yms. TPS?

    Moro! Tällä viikolla tulin hakeneeksi kyseisen kulkineen itselleni ja tutkimani perusteella auton ongelmat ovat ne tyypilliset. Venttiilivälysten tasaajat naputtaa hieman ja tyhjäkäynti vaeltaa 500-1000 RPM haarukassa. Tänään tulin ottaneeksi kaasuläppäkotelon irti ja samalla purin & puhdistin...
Takaisin
Ylös Bottom