Jäsenen ErenAybas uusimmat tuotokset

  1. E

    1998 Mitsubishi Carisma Tyhjäkäynti moottori! MD628019

    Ostetaan otsikon mukainen tk-moottori uutena!
  2. E

    Carisma GDI Sytytystulppa

    Vs: Carisma GDI Sytytystulppa https://www.sparkplugs.co.uk/ngk-spark-plug-izfr6b tämä tulppa aina olen käyttänyt ja oikeaksi on todettu.
  3. E

    ÖLJYT ( GDI Öljyt)

    Vs: ÖLJYT ( GDI Öljyt) motul 6100 synergie+ 10w40 A3/B4 ja Forte engine flush= paras tulos! :driver
  4. E

    Carisma 1.8 gdi etu jarrulevyt

    Vs: Carisma 1.8 gdi etu jarrulevyt https://www.topautoosat.fi/auto-merkki/varaosat-mitsubishi/carisma-da/9540/10130/jarruhihna-pala.html?criteria%5B100%5D=40561&brand%5B%5D=65 Ainakin itse ostaisin brembot. laadukkaat ainakin.minun omassa carismassa on hellan jarrupalat ja brembon levyt ovat...
  5. E

    1998 Mitsubishi Carisma GDI kampiakselin asentotunnistin!

    Moi! Kyseistä anturista tarvitsisin oem-koodin ja jos mahdollista niin kuvan. Olisiko kenelläkään? kiitos!
  6. E

    1998 Mitsubishi Carisma GDI ei käynnisty!

    Vs: 1998 Mitsubishi Carisma GDI ei käynnisty! Mitä tarkoitatte 1-napa maihin?
  7. E

    1998 Mitsubishi Carisma GDI ei käynnisty!

    Moro! Eli auto ei käynnisty. :seina Miten pääsen lukemaan noi vikakoodit omiin konstiin?en lähtisi arvaamisen puolelle. Pystyykö langalla lukemaan vai pitäisikö viedä korjaamolle? Auto startti pyörii iloisesti mut kone ei käynnisty.
  8. E

    Tyhjäkäynti(kaasuläppäkotelo) ongelma!

    Vs: Tyhjäkäynti(kaasuläppäkotelo) ongelma! Terve taas! Nyt auto toimii moiteettomasti! En ole tehnyt mitään kun tänään siihen vaihdettiin katin niin sit tuli soitto että mitsulla on kaikki kunnossa ja tuli päästötkin kohilleen!!! :o nyt jos ymmärsin niin asentotunnistin ja t.k moottori...
  9. E

    Tyhjäkäynti(kaasuläppäkotelo) ongelma!

    Vs: Tyhjäkäynti(kaasuläppäkotelo) ongelma! Anteeksi en ymmärtänyt toi starttipilotilla? mitä se tarkoittaa? (pahoittelen kielen taidosta, olen Turkkilainen :))
  10. E

    Tyhjäkäynti(kaasuläppäkotelo) ongelma!

    Vs: Tyhjäkäynti(kaasuläppäkotelo) ongelma! Tänään pidättiin asiallista keskustelua yhden jäsenen kanssa tästä ongelmasta. Hän kertoi sen kierroksien heitteleminen ja korkeat kierrokset voi olla normi puhdistuksen jälkeen. Koska Tps hakee sopivan asennon ja sama tekee toi t.k moottori kun säätää...
  11. E

    Tyhjäkäynti(kaasuläppäkotelo) ongelma!

    Vs: Tyhjäkäynti(kaasuläppäkotelo) ongelma! Pystyykö joku suosittelemaan jonkun liikkeen tai henkilön privaana joka vois korjata? kiitoksia.
  12. E

    Tyhjäkäynti(kaasuläppäkotelo) ongelma!

    Vs: Tyhjäkäynti(kaasuläppäkotelo) ongelma! Luulen että, hän on laittanut siiihen tiivistettä. Annoin hänelle tälläistä massaa https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/permatex-supra-copper-80-ml-m-silikoni ja sanoin että,laittaa tulpan reunoille ettei tule vuotoa.kysyn häneltä onko hän laittanut...
  13. E

    Tyhjäkäynti(kaasuläppäkotelo) ongelma!

    Moi! Mulla on 98 vuosimalli Mitsubishi Carisma 1.8 GDI koneella(125 hv). Autossa oli semmosia ongelmia että, tyhjäkäynnillä kierrokset heitteli 500-1200 rpm. välillä. Kaasuttelee itsestään välillä jopa 3000 rpm asti.välillä tiputti kierroksia matalalle että meinas sammua. Sit vein auton...
Takaisin
Ylös Bottom