Moi!
Mulla on 98 vuosimalli Mitsubishi Carisma 1.8 GDI koneella(125 hv). Autossa oli semmosia ongelmia että, tyhjäkäynnillä kierrokset heitteli 500-1200 rpm. välillä. Kaasuttelee itsestään välillä jopa 3000 rpm asti.välillä tiputti kierroksia matalalle että meinas sammua. Sit vein auton korjaamoon. He putsasivat kaasuläppäkotelon ja imusarjan. vaihdettiin samalla imusarjan tiivisteen ja sokealla tulpalla(rosterilevy) egr tulpattiin. Nyt on semmonen juttu että vaikka noita tehtiin niin kuulemma ongelma jatkuu. :seina Liikkeessa sanottiin että, kierrokset heittelee edelleen ja tyhjäkäyntikin ei mennyt alle 1500 rpm. sentakia myös päästöt ovat aivan päin mäntyä. :seina Hyvät ihmiset antakaa hyviä vihjeitä vaihe vaihettain siitä että miten tätä vois korjata? he sanoivat että pitäis vaihtaa koko kaasuläppäkotelo. pitääkö paikkaansa vai onko mahdollista korjata tämä ongelma? ennen korjausta muutamaa kertaa sytyttänyt vikavalon mut korjauksen jälkeen ei sytyttänyt. kiitoksia vastauksestanne.
Mulla on 98 vuosimalli Mitsubishi Carisma 1.8 GDI koneella(125 hv). Autossa oli semmosia ongelmia että, tyhjäkäynnillä kierrokset heitteli 500-1200 rpm. välillä. Kaasuttelee itsestään välillä jopa 3000 rpm asti.välillä tiputti kierroksia matalalle että meinas sammua. Sit vein auton korjaamoon. He putsasivat kaasuläppäkotelon ja imusarjan. vaihdettiin samalla imusarjan tiivisteen ja sokealla tulpalla(rosterilevy) egr tulpattiin. Nyt on semmonen juttu että vaikka noita tehtiin niin kuulemma ongelma jatkuu. :seina Liikkeessa sanottiin että, kierrokset heittelee edelleen ja tyhjäkäyntikin ei mennyt alle 1500 rpm. sentakia myös päästöt ovat aivan päin mäntyä. :seina Hyvät ihmiset antakaa hyviä vihjeitä vaihe vaihettain siitä että miten tätä vois korjata? he sanoivat että pitäis vaihtaa koko kaasuläppäkotelo. pitääkö paikkaansa vai onko mahdollista korjata tämä ongelma? ennen korjausta muutamaa kertaa sytyttänyt vikavalon mut korjauksen jälkeen ei sytyttänyt. kiitoksia vastauksestanne.