Jäsenen HerBertti uusimmat tuotokset

  1. HerBertti

    Grandiksen virtalukon pohja

    Hei, onko kukaan itse vaihtanut grandiksen virtalukon pohjaa? Onnistuuko ihan normi työkaluilla vai onko jotai jippoja mitä pitää tietää?
  2. HerBertti

    Grandis luistonesto

    Vs: Grandis luistonesto Tarviipa koittaa, kiitoksia :)
  3. HerBertti

    Grandis luistonesto

    Heippa. Elikäs mulla grandiosassa palaa TCL valo ja tuo driftausvalo kojetaulussa, mutta vikakoodeja ei ole ??? Absit kuitenkin toimii. Onko ideoita?
  4. HerBertti

    Grandiksen ilmastointi

    Vs: Grandiksen ilmastointi Sivutakseni vanhaa juttua, tänään alkoi omastani oireilemaan, selvää nykimistä ja tehottomuutta joka poistui kun kytkin ilmastoinnin pois. Aiemmin ei ole nykimistä esiintynyt. Olisko kompura menossa vaiko kenties painekytkin tms??? Kokemuksia kellään? Kylmää kyllä...
  5. HerBertti

    Rengastyöt edullisesti?

    Vs: Rengastyöt edullisesti? Tarttis kaks huonoa nastarangasta vaihtaa vähemmän huonoihin...
  6. HerBertti

    Rengastyöt edullisesti?

    Onko kenelläkään tietoa/ välineitä edullisiin rengastöihi Tampere,tai Kangasala- Orivesi suunnalla? Sen verta persaukinen oon tällä hetkellä etten maksa euromasterille ;D
  7. HerBertti

    Grandis harkinnassa, tarviis suosituksia ja infoa!

    Vs: Grandis harkinnassa, tarviis suosituksia ja infoa! Itse ajellut nyt pari vuotta 2,4 bensa grandiksella, eikä oikein moitittavaa löydy... Tilaa on hyvin omassa 7 paikkaisessa. Takamatkustajien dvd soitin on aika kätevä pienten riiviöiden taltuttamisessa :peukku
  8. HerBertti

    HerBertin Galant Gti Dynamic4 TIC (vr4)

    Vs: HerBertin Galant Gti Dynamic4 TIC (vr4) Auto vaihtanut omistajaa... :peukku
  9. HerBertti

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Herbertti sai eilen illalla pikku Herpiinan <3 Täytyy alkaa sovittelee turvakaukaloa evoon... :kuningas
  10. HerBertti

    Evo 4 Airbag

    Juu elikäs pitäis tuo evo valjastaa perheautoksi, niin olikos se kuinka simppeli homma poistaa repsikan turvatyyny käytöstä?
  11. HerBertti

    HerBertin Evo4

    Vs: HerBertin Evo4 Etulippa matkustaa nyt toistaiseksi takakontissa... Ei riitä kiinnostusta alkaa sitä ehjäämään. Vihdoin sain jarrunesteet vaihdettua ja siinä samalla herkistelin männät. Etupalat ainaki menee hankintaan, johtuen jumittuneesta männästä....
  12. HerBertti

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Mä luulin tota mopoautoks :D joo, ehkä kannattais tarkistaa se näkö :)
  13. HerBertti

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Kävin vartin yli 7 paikalla, eikä näkynyt ku yks ralliartti :D Ajeltii si kotii syömää...
  14. HerBertti

    HerBertin Evo4

    Vs: HerBertin Evo4 Kilvet ruuvasin tänää paikoilleen :) Huomenna sit jos yrittäis parsia etulipan kasaan....
  15. HerBertti

    Evo4 käyntihäiriö <--- K O R J A T T U

    Vs: Evo4 käyntihäiriö Mulla teki kans kerran reippaan kiihdytyksen aikana, kävi kolmella, vikavalo päälle, hädintuskin liikkui eteenpäin... Auto parkkiin, virrat pois, uudelleen käyntiin ja taas mentiin normaalisti. Eikä sen jälkeen oireita...
Takaisin
Ylös Bottom