Jäsenen Joxi uusimmat tuotokset

  1. J

    Evo IV valot

    Vs: Evo IV valot no itseasiassa ne on mulla olleet jo pari kuukautta paikoillaan, mutta sain vasta viime viikolla ne kytkettyä enkä ole vielä pimeällä ajanut, täytyy viikonloppuna käydä kokeilemassa ja 17,5 referenssillä ovat joo..
  2. J

    Evo IV valot

    Vs: Evo IV valot mulla on Hella Rallye 1000FF sumareiden tilalla, ne ainakin sopii ihan hyvin..
  3. J

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? aha, mutta onko siis kellään tietoo mahtuuko toi setti alle, niin ettei hinkkaa mihinkään??
  4. J

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Pitäisi ostaa kohta evo 4:seen uudet vanteet ja äsken luin tän koko topicin läpi ja siihen lopputulokseen tulin että 17x7.5 - 215/40 (et40-46?) olisi suurin koko mikä pyörii ongelmitta? olenkohan oikeassa?
  5. J

    Evo 6:n vakiokajarit (niiden laatu ja koot)

    Vs: Evo 6:n vakiokajarit (niiden laatu ja koot) siinä ovipahvin etuyläkulmassa sen pitäis olla..
  6. J

    Evo IV valot

    Vs: Evo IV valot kellään tietoa minkä merkkiset/kokoset lisäpitkät sopisi parhaiten evo nelosen sumuvalojen paikalle?
  7. J

    Lisävalo vertailua ja keskustelua

    Vs: Lisävalo vertailua ja keskustelua onko kellään tietoa minkä merkkiset/kokoset/malliset lisäpitkät sopisi parhaiten evo nelosen sumuvalojen paikalle?
  8. J

    Mitsujen musiikki vermeet

    Vs: Mitsujen musiikki vermeet Soitin: Macrom M-DVD5551R Edessä: Caliber csc 6 competition erillissarja Takana: Fusion Encounter 6.5" 2-tie kajarit Vahvistin: Fusion Powerplant 800w 4 kanavainen Subbari: MTX XT12AS tehdaskopassa ja ihan hyvin jytissöö ;D
  9. J

    Evo 6:n vakiokajarit (niiden laatu ja koot)

    Vs: Evo 6:n vakiokajarit (niiden laatu ja koot) Tuskin ne kutosen kajarit sen paremmat on kun nelosenkaan.. Mullakin oli omassa nelosessa kaikista kalvot revenneet ja diskanteista magneetit tippuneet. Mulla ei ovipahvin kanssa ainakaan mitään ongelmaa ollut helposti lähti irti ja hyvin meni...
  10. J

    Evo kartoitus foorumilla

    Vs: Evo kartoitus foorumilla Valkoinen Evo IV Rauman lähellä.
Takaisin
Ylös Bottom