Jäsenen Jp68 uusimmat tuotokset

  1. J

    Outlander PHEV vm-19 talvirengaskoko

    Tällä hetkellä omassa Outlander PHEV:ssä, joka vm-09, on talvirenkaina kitkat, joiden koko on 225/60 R17. Vanhat renkaat jo kuitenkin vaihtokunnossa ja olisi saatavissa nyt sopivasti Nokian Hakkapeliitta R3 kitkarenkaat, mutta niiden leveys hieman kapeampi. Eli olisivat kokoa 215/ 60 R17...
  2. J

    Remote control

    En ole nyt viime aikoina ehtinyt selvittää/ syventyä asiaan pidempään, mutta sama vika jatkuu edelleen Omalla puhelimella (Xiaomi) ei pelitä Remote Ctrl mutta vaimon puhelimella (Samsung) toimii kyllä. Eli Vaimo saanut hoitaa nyt sitten Remote-jutut :giggle: Mutta pitäisihän tuo tässä kuntoon...
  3. J

    Remote control

    Ilmeni seuraavanlainen ongelma. Omalla Android-puhelimella ei saa jostain syystä enää yhteyttä auton (Outlander PHEV vm-19) Remote Control systeemiin. Ihan lakkasi vain ykskaks toimimasta, syytä en tiedä. Vaimon puhelimella toimii normaalisti kuten aiemminkin. Ajattelin että poistaisin omasta...
  4. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Kiitokset ylläolevista vastauksista. Vieläkään ei ole PHEVin vaihto alkanut kaduttaa :) Pikkuhiljaa näitä asioita opiskellessa itse autoa käyttämällä ja tätä foorumia lukemalla, niin juuri varmaan näin. Pidemmillä matkoilla auto varmaan pääosin itse osaa hoitaa hommansa ,mutta itsellä kun...
  5. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Niinhän siinä lopulta kävi että viikonloppuna Volvo XC60 vaihtui sitten Outlander Pheviin Instyle business vm-19 ajomäärä 52tkm ja Ruotsin tuonti. Vielä ei ole katumus päälle iskenyt :D. Auto tuntuu miellyttävälle ja näin lyhyen kokemuksen perusteella ajo-ominaisuuksissakaan ei kovin paljoa...
  6. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Hei. Uusi tulokas tällä foorumilla. Piti kirjautua kun tuo Outlander Phev on oikein todella alkanut kiinnostamaan ja pukkaa autokuumetta päälle. Tietoja olen autosta yrittänyt netin kautta hieman jo googlailla, mutta hyppy "tuntemattomaan" Hybridi maailmaan hieman askarruttaa? Nettiautossahan...
Takaisin
Ylös Bottom