Jäsenen kjell uusimmat tuotokset

  1. kjell

    Stealth osto?

    Vs: Stealth osto? Hei kiitos näistä vastauksista elikkä on parempi olla ostamatta. Tietäkö kukan kuin paljon vaurioita siinä on ollut autossa?
  2. kjell

    Stealth osto?

    Terve Nyt iski Turbo kuume jällen onko kellän tietoa tästä autosta. 350+hp?? onko turbot vaihdettu 13b jne. T:Kjell http://www.nettiauto.com/dodge/stealth/6632574
  3. kjell

    Mitsu 3000GT-92 osto

    Vs: Mitsu 3000GT-92 osto No voiko se Hestec ottaa pois kokonaan sitten elikkä onks se "piggyback" mallinen ja niin että vaan orginali Ecu jää. Mutta miten se on mahdollista saada +400hp jos turbot ovat 13g"euroturboja" ei kai ne sihen riitä?
  4. kjell

    Mitsu 3000GT-92 osto

    Vs: Mitsu 3000GT-92 osto Sitä funtsasin vaan että jos toi Hestec ei vielä ole sädetty optimalisesti niin ja ymmärsin että se ei voi säätä itse. Voiko sinne laittaa vaikka apexi safc ja laajakaista lambda ja säätä se?
  5. kjell

    Mitsu 3000GT-92 osto

    Vs: Mitsu 3000GT-92 osto Kiitos!
  6. kjell

    Mitsu 3000GT-92 osto

    Terve olen taas tullut sihen tulokseen että pitäisi saada taas 3000GT. Onko teillä mitään tietoa tästä autoista http://www.nettiauto.com/mitsubishi/3000-gt/5952545 olisin kiitollinen jos joku tietää.
  7. kjell

    Mistä varaosat 3000GT

    Vs: Mistä varaosat 3000GT Terve taas! No sanotaan niin että olen ihan kohta ostamaassa autoa ja kyselin vaan nyt etukääteen mistä nykyään osia saa. Kun ylensä autoissa on aina jotain vikoja. Jo kyllä se oli sun (Elina)kanssa kun mä viimeksi tein kauppaa. Olisiko se ollut 5v sitten. :driver
  8. kjell

    Mistä varaosat 3000GT

    Terve mistä saa nykyään varaosia 3000gt?. Olisiko 5v sitten kun minä tilasin osia kerhonjääseneltä jonka nimeä en muista. Hän asui jossain Vaasan lähellä ja osat olivat uudet.
  9. kjell

    3000gt rekisteriin

    Terve miten on nykyään jos halua saada sanotaan vaikka 1992-1995 jenkkimalli rekisteröity. Täytyykö olla semmoinen tarra kuskin ovessa missä lukee auton paino vai riitääkö jos lukee rekisteriotteessa.Ja miten on se vaatimusmukaisustodistus? T:KJELL
  10. kjell

    R.I.P. nakasaki

    Vs: R.I.P. nakasaki Osanottoni.
  11. kjell

    Pajero 3000 24v moottori=3000GT moottori

    JapanMotors on sellainen moottori jonka on otettu pajerosta.Ja ne väittäävät että on sama moottori 3000gt.Mutta kuin paljon eroa on, kun luin jostain että pajerossa on 180hv.Onko moottori muten sama paitsi suutimessa ja ecussa vai miten se on?
  12. kjell

    Mitsubishi GTO1991 ensirekisteröinti

    Terve olen vähän lukennut ja miettinnyt tätä asia ja onko se niin että ainoa on tämä paino ongelma.Jos se on ollut viimeksi englannin rekisterissä niin lukeeko siellä tämä kokonaispaino ja omapaino vai miten?.Onko noissa JDM autoissa millainen "typpikilpi" konehuoneessa ja onko sarjanumero...
  13. kjell

    3000GT Moottorin poisto

    Vs: 3000GT Moottorin poisto No niin nyt on kaikki takasin laitettu ja uudet turbot myös.Mutta ei se 0.4 bar ahtopaine johtunnut turboista kun se oli ihan samaa vaikka laitoin sihen 13g turbot.Vika oli sittenkin solenoidissa kuin laitoin sihen nyt EBC niin kaikki pelaa ja painetta saadan se oli...
  14. kjell

    jakohihnasta outo ääni

    Vs: jakohihnasta outo ääni No niin nyt pumppu ja kaikki härvelit on uusittu elikkä nyt on merkkit kohdallaan ja toi sokka voi vetää ulos "löysää".Kyllä piti pari kerta laittaa hihna sinne ennen kuin sain merkit kohdalaan ne aina muttui silloin kun kiristin se rullaa mutta nyt kai se on oiken...
  15. kjell

    Ovisisustus

    Vs: Ovisisustus KIIIITOOOOS!
Takaisin
Ylös Bottom