Jäsenen Madwiller uusimmat tuotokset

  1. M

    mitsubishi evo iv etupuskuri

    Vs: mitsubishi evo iv etupuskuri Täälläkin foorumilla on myynnissä, kun vaan jaksat selata! Joku mainosti tekevänsä TME-mallisia puskimia tilauksesta, hintakin oli muistaakseni iha ok ~100e. Siihen tietty maalaus / pohjat / sovitukset, mutta ne ny tulee anyway, sama mistä sen tilaa.
  2. M

    Evo IV:n alle Evo VII vanteet?

    Vs: Evo IV:n alle Evo VII vanteet? En ole vielä pokannut. Hyvinhän nuo ovat mahtuneet vähä tiukemmissakin kurveissa pyörimään. Tässä odotellaan maalarin vapautimista jos ennen sitä kävis pokkaamassa kaaretkin!
  3. M

    evo 6 täristää, loppuu kun painaa kytkimen pohjaan

    Vs: evo 6 täristää, loppuu kun painaa kytkimen pohjaan Siis täristääkö myös "normaali"ajossa? Eli kun ajat vaikka maantiellä? Vikahan voi olla myös jossakin ihan muualla, kuin kytkimessä.
  4. M

    evo 6 täristää, loppuu kun painaa kytkimen pohjaan

    Vs: evo 6 täristää, loppuu kun painaa kytkimen pohjaan Minkälainen kykä sulla on? Sintteri? vakio?
  5. M

    Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa)

    Vs: Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa) Juu jepsis juu :D Ajattelin vain kun tämä topic ei ollut elänyt aikoihin, että onko kaikki vaihtaneet leiriä :D
  6. M

    Evo IV:n alle Evo VII vanteet?

    Vs: Evo IV:n alle Evo VII vanteet? Tottahan toki, heti kun saa etupään sopivan alas :)
  7. M

    Evo IV:n alle Evo VII vanteet?

    Vs: Evo IV:n alle Evo VII vanteet? Hyvin mahtuvat pyörimään! Jee Jee! Ja on komiat :peukku Tämä todettu siis SIVIILI ajossa :) Radalla varmasti raapivat, mutta sinne mennäänki sitte iha erikokoisilla renkailla :driver
  8. M

    Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa)

    Vs: Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa) En minä ny shellillä ole ollu teitä vaanimassa ;D No mutta hyvä tietää että käviöitä on ilmeisesti, niin voisi itsekkin tulla :driver
  9. M

    Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa)

    Vs: Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa) Anyone here? ::) Vai oonko mä yksin :seina
  10. M

    Evo IV:n alle Evo VII vanteet?

    Vs: Evo IV:n alle Evo VII vanteet? No viilallahan sinä meinasit ne ottaa ::)
  11. M

    Evo IV:n alle Evo VII vanteet?

    Vs: Evo IV:n alle Evo VII vanteet? mahtuu, mahtuu...sattuu, sattuu :seina Huomenna selviää miten käy kun MR.Clutchkick mallaa omaan vitoseensa nelkun loksun kanssa ja käy ajamassa pari kiekkaa kamelinpaska EKta. Jos näyttää pahalta niin sorvi laulaa pohjanmaalla ja minusta tulee onnellinen...
  12. M

    Evo IV:n alle Evo VII vanteet?

    Elikkäs mahtuuko nuo seiskan vakio enkeit neloseen? Tällä hetkellä alla pyörii = 225/45/17 et45 Leveys 8"(edessä ja takana) Tulossa olisi = 225/45/17 et38 Sama leveys kuin tämänhetkisissä. Jumalatkaan eivät ole osanneet vastata tähän ongelmaan ja mittaaminen on todella veemäistä, kun pitää...
  13. M

    e4 ja e5 lohkojen todelliset erot?

    Vs: e4 ja e5 lohkojen todelliset erot? Itse tosiaan ajattelin rueta etsimään esim. evo 5-8 kokonaista moottoria, niinkuin timppa811 mainitsikin. Olen nimittäin laskenut vaikka miten päin noita kustannuksia ja oon siihen tulokseen päässy että valmiin motin jos löytää niin pääsee ensinnäkin...
  14. M

    e4 ja e5 lohkojen todelliset erot?

    Vs: e4 ja e5 lohkojen todelliset erot? Eipä niissä taida olla muuta suurta eroa, kuin se laakerointi. Ja siitäkin on aivan turha murehtia monet ralli pojjat ja miehet sanoneet,että yhen 100tkm kestää ne laakerit ajaa(siviilissä) Kun kerran ralli poluillakin kestävät suunnatonta rääkkäystä!
  15. M

    Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa)

    Vs: Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa) Vois tulla ittekki pyörähtää, kun ihan vahingossa tarttu evo 8 mukaan, ja klubi jäsenyyttä odotellessa :D
Takaisin
Ylös Bottom