Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Myydään juuri katsastettu pitkä pajero.
- Vm -96
- vetokoukku
- webasto( tulppa vissiin rikki kun ei käynnisty)
- vakionopeudensäädin
- superselect laatikko ja paineilmalukko perässä
- 31x10,5" rotiivat+alut alla, kelvolliset
- runko hitsattu valmiiksi
Uutta osaa laitettu aika paljon
-...
Juu..milneriltä 2vuotta sitten ostettu kansi, jolla ajettu n15000km otti ja halkesi toissaviikolla.
Epäilin tiivistevuotoa, mutta käytin kannen kuitenkin hiomolla ponnistettavana ja sieltä paljastui halkeama pakokanavassa...Vittu mitä paskaa....Nooh myydään koko rottelo pois.. 460tkm ajettu...
Hei, tuli palattua muutaman vuoden tauon jälkeen taas maasturin omistajaksi ja pajerohan se taas on..
Mutta nyt aamu pakkasilla on tullut murheita huonosta käynnistyvyydestä ja hehkujen vaihto on edessä..muistelin että 2.5td:ssä tarvikehehkut eivät pelanneet mutta kuinka on 2.8td:ssä
Bossin...
Vs: gen 1 Pajero 2.5 TD käy huonosti kansirempan jälkeen
Käytetty jo vuosia vw transporterin suodattimia joissa ei ole kun sisääntuloja poisto käsipumpun virkaa on hoitanut veneistä tuttu "pässin kives"
Vs: gen 1 Pajero 2.5 TD käy huonosti kansirempan jälkeen
Ongelma ratkaistu suodattimen ja syöttöpumpun väliin asennetulla sähköpumpulla, ilmeisesti syöttöpumppu falskaa jostain ja aiheuttaa ilmavaivoja, takaiskuventtiilin takia polttoaine ei valu takaisin tankkiin.
Gen1 2,5td oikkuilee. Kansi halkesi ja tilasin englannista uuden, no sieltähän sitten tuli tämä uudempi kansi (venttiilit dekkitason yläpuolella) laitettiin kuitenkin paikoilleen.
Nyt on ilmennyt seuraavaa auton seistyä yli 3h käynnistyy kuin palmun alta, mutta n4-5sek kuluttua alkaa rokiminen...
Ensi viikolla alkaa L200:sen imusarjan ja ison coolerin asennus pajeroon (g1 2,5td). Ja nyt olen miettinyt kuinka olisi järkevintä kiinnittää kello uuteen paikkaan. Sitähän ei saa järkevästi kiinni vaparin imusatsiin, eli uusi paikka täytyy keksiä. Olen kyllä yrittänyt katsoa haulla ja vanhoja...
Vs: Pajero/lumiketjut
Pajerossa olisi tärkeää saada joka nurkka raapimaan, sitten ketjut joka pyörään, vinssit eteen ja taakse. Jos sittenkään ei pääse niin panssarivaunun ostoon..
Vs: Gen 1 pajeroiden tukivarsista
miksi? eikös tuossa g2 ole 100mm leveämpi taka-akselisto..eli ei käy tähän prokkikseen jos ei sitten hommaa jostain g1 periä ja g2 tukivarsia..
Onko kaikissa kierrejousitetuissa ykköskopan pajeroissa samanmittaiset takatukivarret? Aion rakennella tuohon pätkään v6 perät (eteen ja taakse) ja tehdä takajousituksen muutoksen lehdistä kierrejousiin ja siksi kyselen, että tiedän valita oikeanlaisen elinten luovuttajan..