gen 1 Pajero 2.5 TD käy huonosti kansirempan jälkeen

Marko V

Member
Liittynyt
29 Joulukuu 2010
Sijainti
Isokyrö
Gen1 2,5td oikkuilee. Kansi halkesi ja tilasin englannista uuden, no sieltähän sitten tuli tämä uudempi kansi (venttiilit dekkitason yläpuolella) laitettiin kuitenkin paikoilleen.
Nyt on ilmennyt seuraavaa auton seistyä yli 3h käynnistyy kuin palmun alta, mutta n4-5sek kuluttua alkaa rokiminen ja kakominen sekä sininen savu joka loppuu vasta ajossa kun ahdot nousevat yli 0,35bar sen jälkeen toimii kuin unelma..
ilmaa ei pitäisi olla, yön aikana ei ilmestynyt suodattimen ja pumpun väliin yhtäkään kuplaa, eikä käydessäkään ilmaa kulje letkuissa..

EDIT: Pajero murheitahan nämä kaikki, eli otsikko muokattu sääntöjen edellyttämään kuosiin. Säännöt: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=19857.0
 
Vs: gen 1 Pajero 2.5 TD käy huonosti kansirempan jälkeen

Ongelma ratkaistu suodattimen ja syöttöpumpun väliin asennetulla sähköpumpulla, ilmeisesti syöttöpumppu falskaa jostain ja aiheuttaa ilmavaivoja, takaiskuventtiilin takia polttoaine ei valu takaisin tankkiin.
 
Vs: gen 1 Pajero 2.5 TD käy huonosti kansirempan jälkeen

Aika uskomatonta tuuria, että vika iski samaan aikaan kansirempan kanssa?
 
Vs: gen 1 Pajero 2.5 TD käy huonosti kansirempan jälkeen

Olisko ollut pumppu kuivana (oli 2viikkoa ilman kantta) ja tiivisteet olis ottanu itteensä.
 
Vs: gen 1 Pajero 2.5 TD käy huonosti kansirempan jälkeen

Marko V sanoi
Ongelma ratkaistu suodattimen ja syöttöpumpun väliin asennetulla sähköpumpulla, ilmeisesti syöttöpumppu falskaa jostain ja aiheuttaa ilmavaivoja, takaiskuventtiilin takia polttoaine ei valu takaisin tankkiin.
Suodatinjalan kalvo rikki?
 
Vs: gen 1 Pajero 2.5 TD käy huonosti kansirempan jälkeen

Käytetty jo vuosia vw transporterin suodattimia joissa ei ole kun sisääntuloja poisto käsipumpun virkaa on hoitanut veneistä tuttu "pässin kives"
 
Takaisin
Ylös Bottom