Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ostaisin siis ecun otsikossa mainittuun autoon. Lisään ecun tyyppinumeron myöhemmin, koska ecu nyt maailmalla. Puh. 0400518601 tai turkia.mikko83@gmail.com
Vs: 2.6 bensa pajeron puutuminen 3000rpm
Hieman tulee myöhään vastaus ongelman löytymiseen. Liian pieni kaasutin oli kyseessä. Vaihdoin 38/38 webrun yhtäaikaa aukeavilla kurkuilla, niin vika poistui Bensaahan alkoi sit menemään oikein urakalla.
Vs: 2.6 bensa pajeron puutuminen 3000rpm
kaasuttimelle sopiva bensanpaine on 0.20 kg/cm. Noin sanottiin tuolla http://www.freetechnics.fi/WeberDGVohjeet.htm.
Ei ainekaan tulvi vaikka paine onkin suurempi ;D
Kummastuttaa vieläkin.
Vs: 2.6 bensa pajeron puutuminen 3000rpm
No niin.. Sähköinen bensapumppu asennettu joka lupaa 0.25bar painetta. Kyseinen kaasarihan tarvitsee 0.2bar toimiakseen.
Mutta vika ei poistunut vieläkään :seina :seina
Alkaa vaihtoehdot loppumaan vian suhteen. Voiko jako olla pykälän verran...
Vs: 2.6 bensa pajeron puutuminen 3000rpm
Saa kyllä kierrätettyy yli 3000rpm jos ei paina kaasua pohjaan.
Manuaaliryyppy löytyy juu.. sekään ei pääse liikkumaan ajonaikana.
Yksi mikä kävi mielessä, niin mikäköhän mahtaa olla vakiopumpun kehittämä paine? Kävin hakemassa halpis mittarin ja pistin...
Vs: 2.6 bensa pajeron puutuminen 3000rpm
Suuttimet saapui, mutta vika ei poistunut niiden vaihtamisella.
Sama homma 3000rpm loppuu meno täyskaasulla.
Voiskohan olla puolassa tai virranjakajassa klappia/häikkää?
Jakajan akselissa ei kyllä ollut klappia ku alle 1mm.
Vs: 2.6 bensa pajeron puutuminen 3000rpm
Se voi olla että niin on käynyt edellisellä omistajalla ;D
Soittelin kyseistä kaasaria myyvälle firmalle ja siellä ehdotti isompien suuttimien vaihtoa.
Tilasin kolmea eri kokoa..(isompia)
Toivottavasti niistä on apua.
Tosin auton mukana taisi tulla...
Eli ongelmana on 2.6L pajeron puutuminen 3000rpm jälkeen.
Paikoillaan ottaa kierroksia hyvin yli 3000, mutta kaasupohjassa kiihdytyksessä puutuu 3000 kierroksen kohalla. Tekee joka vaihteella saman.
Vähänkin kun nostaa kaasua pois niin meno jatkuu taas.
Vaihdettuja osia tähän mennessä:
Tulpat...
Vs: Legnum -97 SRS (Airbag) ongelma.
itel oli joskus samanmoista vikaa GTI lanceris ja syynä oli viallinen kellojousi juurikin.. valo nollaantuu hetkeks ja syttyy taas uudestaa jossain vaihees.. Gti lanccuun ois muistaakseni maksanu pelkkä osa noin 200€+ sit työt päälle...