Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: Galant -98 2.5 tyhjäkäynti seilaa kylmäkäynnistyksen jälkeen
Punainen on tyhjäkäyntimoottori. Vihreä on kaasuläpän asentoanturi. Älä sitä anturit koske. Ei riitä vain tyhjäkäyntimootori liitimen irrotuksest. Moottori täyty irroita ja liitin pitää olla kiini ja kuin käänät virrät pääle pitää...
Vs: Galant -98 2.5 tyhjäkäynti seilaa kylmäkäynnistyksen jälkeen
Tarkista tyhjäkäyntimoottorin toiminta.
Irrota tyhjäkäyntimoottori ja katso kuin kääntää virrat pääle liikuks moottori tai ei. Minulla kuulus mootorista ääni mutta säätöruuvi ei liikunut. Eli oli rikki!
Vs: joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw
Otin joutokäynti moottorin irti ja laitoin liittimen kiinni ja kun laitan virran päälle kävi joutokäynti moottorin käämissä natina mutta itse ruuvi ei liikkunut. Otin joutokäynti moottorin irti ja nai kädellä sen ruuvi mahdollisimman...
Vs: joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw
minulla on kaksi kaasuläpä asennon tunnistinta (ostin yhden käytetyn Virosta) ja eroa ei ole. Olen kokeillut yhtä ja toisella. Mitannut vielä diagnostiikka laitteella yli. Ei mitään eroa!
Vs: joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw
Jos joku osaisi suositella hyvää sähkömiehiä Espoossa tai sen läheisyydessä noin 30km olisin erittäin kiitollinen.
Joskus ei ole kylmänä tyhjäkäynnin kierrosluku tulee jalalla kaasua pitää. Jos auto kulkee lämpimämpi sitten alkavat kierrokset keinuttaa kun auto liikkuu silloin vaihtelevat kierrokset noin 1500-2000 välillä mutta jos auto pysähtyy paikalle niin lyö kierrokset heti noin 3000 tai 3500 pysyvästi...