joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw

puidet

New Member
Liittynyt
5 Joulukuu 2011
Sijainti
Espoo
Joskus ei ole kylmänä tyhjäkäynnin kierrosluku tulee jalalla kaasua pitää. Jos auto kulkee lämpimämpi sitten alkavat kierrokset keinuttaa kun auto liikkuu silloin vaihtelevat kierrokset noin 1500-2000 välillä mutta jos auto pysähtyy paikalle niin lyö kierrokset heti noin 3000 tai 3500 pysyvästi. Diagnostiikka virhe ei näytä. Järjestelmässä ei ole vuodo.
 
Vs: joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw

Jos joku osaisi suositella hyvää sähkömiehiä Espoossa tai sen läheisyydessä noin 30km olisin erittäin kiitollinen.
 
Vs: joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw

Liekkö samaa vikaa kuin GDI:ssä eli kaasuläpän anturointi pettänyt?
 
Vs: joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw

minulla on kaksi kaasuläpä asennon tunnistinta (ostin yhden käytetyn Virosta) ja eroa ei ole. Olen kokeillut yhtä ja toisella. Mitannut vielä diagnostiikka laitteella yli. Ei mitään eroa!
 
Vs: joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw

Siim Puidet sanoi
minulla on kaksi kaasuläpä asennon tunnistinta (ostin yhden käytetyn Virosta) ja eroa ei ole. Olen kokeillut yhtä ja toisella. Mitannut vielä diagnostiikka laitteella yli. Ei mitään eroa!

ei asentoanturi vaan itse kaasuläppä. Jos on sähköinen läppä (eli ei vaijeria) niin sieltä akselilta voi olla magneetti irronnut liimauksistaan.
 
Vs: joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw

Oletteko saanut mitattua ISC steps arvon loggerilla, jokin tuntuu tuovan sinne nyt väkisin ilmaa. Mietin voiko EGR tehdä tollaista
 
Vs: joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw

kuinka mittaan sitä ISC steps arvon loggerilla?
 
Vs: joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw

Otin joutokäynti moottorin irti ja laitoin liittimen kiinni ja kun laitan virran päälle kävi joutokäynti moottorin käämissä natina mutta itse ruuvi ei liikkunut. Otin joutokäynti moottorin irti ja nai kädellä sen ruuvi mahdollisimman ulos niin, että se sulkisi ilmakanavan. Asetin moottorin takaisin ja kierrosluku noin 750 rpm (Sekä kylmänä kuin kuumana). Joutokäynti moottorin liitintä takaisin ei kytkenyt. Voiko joku myy joutokäynti moottori (moottori koodi 6A13).
 
Vs: joutokäynti kierrokset pielessä Galant 2002 2.5L 118kw

Löysin joutokäynnin moottori Virosta 40 EUR'i KÄYTETTY
Espoon Deltas kysyttiin 453 EUR´i UUSI
 
Takaisin
Ylös Bottom