Jäsenen Rasvanäppi uusimmat tuotokset

  1. R

    6G72 --> 6G72T

    Vs: 6G72 --> 6G72T No ei niitten nenäkeppien määrä ahtamishommassa ongelmaksi tulisi mutta yritän vaan pitää jalat maassa tän kanssa :-\ Voimalinjasta löytyisi varmaan sulake aika nopeaan, jos maksimitehoja alkaisi hakemaan. Tarkoitus nyt olisi saada vaikka Megalla ja ahtimella kiukaan...
  2. R

    6G72 --> 6G72T

    Vs: 6G72 --> 6G72T Juu, turbon sarjaa olin kattellu. Eipäs ehdotella mitään TT juttuja ettei lähde mopo tosiaan käsistä ;) Eihän mulla ole ylimääräisenä kuin yksi ahdin ja katsastussetäkin sekoaisi nokkia laskiessa ::) Kokeilen nyt ekaks puhua ton kilpiin yhdellä ahtimella. Eikähän se traileri...
  3. R

    6G72 --> 6G72T

    Vs: 6G72 --> 6G72T Kiitos vastauksesta ja tarjouksesta. Jostain syystä nämä mun "mopot" karkaa aina käsistä ja tästäkin tulee ikuisuusprojekti. En vain osaa mennä siitä mistä aita olisi matalin, joten itse täytyy tämäkin tehdä ;D Ymmärtänet. Eli stefat joutaa romukoppaan ja laadukkaampaa...
  4. R

    6G72 --> 6G72T

    Morjes! Nurkissa pyörii Pajerosta peräisin oleva vapari 3.0V6. Ajattelin talvi-iltojen iloksi pistää moottoriin uutta osaa sisään ja samallahan tuota tehopuolta voisi hieman upgreidata. Tavoitteena on siis tehdä motista varakone veto-Pajeroon. Onko foorumilaisilla kokemusta noista ebay:n...
  5. R

    Pajero Gen1 V6 käy lämpimänä huonosti ja pitää pauketta ajossa

    Morjesta arvon foorumilaiset! Pitkästä aikaa navigoin tänne, koska rullasin muutama tunti sitten pihaan uudella projektillani, joka kaipaa hieman apua. Hankin Pajeron vetoautoksi satunnaisia trailerikuskauksia varten. Pistetään tähän oireet, jos pystyy diagnoosin niiden perusteella tekemään...
Takaisin
Ylös Bottom