Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: Evoihin käyvät muiden autojen osat ja osanrot, ja muutkin osanrot
Onko tietoa saako EVO 5:n raidetankon nivelet tarvikkeena jostain? Camskillsillä paketti( molemmat sisemmät ja ulommat) maksaa 160e ja postit mutta mieluusti ne hakisi jostain lähiliikkeestä jos saatavilla.
Vs: Evo 5/6 talvella?
Se näyttäisi olevan n.1000e paketti luultavasti.. ehkä muutama kymppi ylikin jos tulli ei jostain syystä missaa sitä.. Tuskinpa.. Saatavilla ilmeisesti vain 1,5 way malli mikä lieneekin fiksu nelikkoon. Muuttaisi laitteen varmaan ainakin asfaltilla aika paljon rajummaksi...
Vs: Evo 6:n vakio jarrut
Juu ei toki siis putkeen 35 nopeaa.. välillä oli pakko hellittää/jäähdyttää jotta sai myös ö lämmöt pysymään kurissa. Jarrutus tekniikassa olisi myös skarpattavaa vielä paljon ihan nopeuden puolesta. Tiettävästi myös nopea "täys" jarrutus on kevyempi jarruille mitä...
Vs: Evo 6:n vakio jarrut
Itellä kanssa vitosessa jarrut pehmeni n.35 kierroksen jälkeen Alastarolla japanin nesteillä.. jäähdyttelin kyllä välillä. Nyt imin uudet Hondan DOT4 liemet sisään.. Vanhat oli jo selkeesti tummuneet. Lauantaina Ahvenistolla näkee kestääkö vetää.. vaikkei siellä tosin...
Vs: Evooo Kuuus vaiheelaatikoo
Jonkun tollasen http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?products_id=705 Joskin kytkinasetelma tuossa tarvee samalla vaihtaa toisin päin toimivaksi.. Sen takia niitä varmaan on vaihdettukin..
Vs: Mistä RHD Evo 4-6 kangasmatot?
Ne oli 30 puntaa vaikka tuossa tekstissä mainitaan mielestäni jossain kohtaa että pohjois-eurooppaan 20 puntaa.. no Suomi lienee liian pohjoisessa...
Vs: Mistä RHD Evo 4-6 kangasmatot?
Ei ehkä uusi juttu mutta britti ebaystä löytyy muutamia vaihtoehtoja.
Itse laitoin juuri pari päivää sitten tuollaiset tulemaan...
Vs: Turbo koneen pakolämmöt, nousee nopeasti.
Omaan makuun kanssa tykkään koneen säätää mahd. lähelle 12,5 afr tasoa.. alle 12 alkaa kyllä laitteet "puutua" ihan selvästi .. Varmaan toki riippuu sytkävehkeistä ja koneen ominaisuuksista.
Eniveis sytkä melko varmasti rajusti myöhäisellä jos...
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!
Nyt soittelivat Victor EK:lta että auto olisi huomenna Hangossa ja Torstaina haettavissa. Samaan aikaan tuli myös Japaneseusedcarilta kuittaus että laitteen pitäisi olla nyt/hyvin pian Hangossa.
Mulla on se rahti maksamatta 1024$ + 154e huolinta jonka voi maksaa...
Vs: Evo V/VI valomuutokset
Onko ketään tilannu mistään muualta noita? Eli voisiko Original laatua saada jostain tuottamalla merkittävästi halvemmalla vai onko Vehon hinnoittelu kohdillaan?
Olisiko jollain varaosa numerot noille lampuille?
Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?!
Itsellä vähän sama ongelma ettei ole oikein tietoa miten tiedän auton olevan hangossa. Auton paperit(otteet, huoltokirja jne) ja laivaus laput tulivat n. kuukausi sitten. Omalla kohdalla myös ensimmäinen omatoiminen tuonti.
Ostin oman EVO 5:n...
Vs: Haukkova tyhjäkäynti e3
Yleisesti kannattanee myös tarkastaa maadoitukset ja ehkä tehdä lisämaat Akku-runko, runko-moottori. Tuli mieleen tuosta pätkivästä kiekka mittarista ja ilmeisesti virran puutos ongelmista..
Ite olen aina tykännyt laittaa näihin performance peleihin muutaman...
Vs: Perus EVO kysymyksiä
Itellä Kolmonen vie sekaajossa aina hiukan alle 12l/100km.. poikkeuksena hyvin lumiset kelit jolloin kulutus tuntuu hiukan pomppaavan ::).. aina kyllä ollut alle 14l/100km.. Motaria turusta hesaan tuotti n.10l/100km kulutuksen talvi nopeuksilla.. mutta niinkuin sanottua...