Jäsenen simppa uusimmat tuotokset

  1. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... ei ne ole pelkkiä lätkiä ku niissä on ne holkit ja sit kumit uppoo niihin runkon kiinnikkeisiin ja alapuolen kumissa on upotus mikä vastaa siihen yläkumin tappiin. ne menee vastakkain.
  2. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... olisko tietoo mistä sais sarjan noita korin ja rungon kiinnitys kumia jos laittais kummiskin vielä nekin uudet??
  3. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... millä tavalla laitoit PANDA noi puskurit korotuksen jälkeen vai jätitkö alas?
  4. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... juu takapää on jotenkin jo ok tarkastettu mutta toi etupää on hankala ku ei oikein nää mikä on missäkin kiinni, vaihdelaatikolta on kaikki johdot löysällä ja jarruputket ok sekä polttoaineputket edessä ja ohjausstehostajan putket on irti kiinnikkeistä mutta noi...
  5. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... joo kiitos vaan! mulla tulee sellanen 50mm korotusta, nyt olen etupäätä rupeamassa tunkkaamaan joten pitää vielä se rattiputki löysätä. jarruputkille tein jo venytyksiä ku keskeltä helmaa nostin niin rupes ottamaan jo kiinni lokarin peltiin.syyläristä on se tunneli...
  6. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... ptikös tossa korotuksessa ottaa huomioon rattiputkea jotenkin, ja löysätä jostain?? kiitos__!!
  7. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... juu näimpä oli!! korvasin ne vanhat holkit isommilla mistä menee toi 12mm pulttiläpi joten ei siltä osin muuttunut alkuperäiset kumit ja itse asiassa laitoin isompia välilevyjäkin väliin jpten se on nyt jämäkämpi muutenkin.
  8. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... kiitosta vaan!! kävin tilaamassa kierretankoo 8.8 ku ei ollu pulttia täällä käpykylässä... joo huomasin ne holkki kumit, mutta haittaako jos ne jättää pois ja korvaa vaan uusilla made by myself kumeilla kun jos kaikki muuten vaan on ok tehty kun mulla on noi...
  9. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... en ole kyllä löytäny ku 8 korvaketta edessä kuskin jaloissa takapenkin jaloissa ja takana lokasuojan kaaren luona...
  10. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... ja nyt huomasin että noi korotus sarjan pultit on paksumpia... voikohan noita reikä kummiskin isonnella?
  11. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... olikos tossa gen2 lyhyessä 8 vai 10 runko kiinnitystä?
  12. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: Gen 2 lyhyt korotusta... juu mulla on kans tota paksua roiskeläppä kumia, siitä ajattelin ruveta värkkäämään.
  13. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: korotusta... juu kiitosta, mulla on jo korotus sarja mutta tarkotin kumilla niitä alhaaltapäin katsottuna: pultinpää mutteri isoprikka ja 30x55 kokoinen kumi runkokiinnike jne eli millä vois korvata noi alemmat kuisot kumit?
  14. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    Vs: korotusta... gen 2 pätkä kyseessä
  15. S

    Gen 2 lyhyt korotusta...

    mistähän löytyis tai kävis tohon runkoon noita isoja kumia ku meinasin korottaa. siis korotus palat on mutta ne korin tai rungon kumit mitkä tulee isoilla prikoilla sen rungon kiinnikkeisiin?? siis alhaalta päin katsottuna (mutteri prikka iso kui runko jne... ja onko tietoo miten keulan runko...
Takaisin
Ylös Bottom