Jäsenen Tomppi uusimmat tuotokset

  1. Tomppi

    L200 pakokaasut pilvissä. 2.6 bensa

    Vs: L200 pakokaasut pilvissä. 2.6 bensa Kyseessä on kone jossa kaasutin automaattiryypyllä. Jetvalve se on, mutta kone käy muuten aika hyvin eikä kuulu nakutusta. Mulla ei ole sitä pakokaasulappua mutta kaikki arvot olivat perseestä. Ensin pitää nyt kokeilla vaihtaa öljyt ja vaikka jollain...
  2. Tomppi

    L200 pakokaasut pilvissä. 2.6 bensa

    eli katsastuksessa oli päästöt toosi korkeat, paikallinen verstas ei oikein pystynyt paikallistamaan mitään vikaa. Osaako joku pään päältä sanoa mitä tässä voisi olla? -tomas
  3. Tomppi

    Sopivat renkaat / vanteet.

    Vs: Sopivat renkaat / vanteet. Jep, en minäkään tuota ymmärtänyt, ja minunkin auto oli madallettu. Ongelma nyt tosin siirtyi toiseen omistajaan kun auto jo myyty... :( omakotitalon rakentaminen on kallis projekti ;)
  4. Tomppi

    Sopivat renkaat / vanteet.

    Vs: Sopivat renkaat / vanteet. Noniin tuli kokeiltua tänään vanteet, eli koko on 17x8 ET 35. En tiedä miksi tuota kokoa tuli tilattua kun piti olla 7 tai 7.5" leveä, noh, näköjään sitä nyt sattuu... :seina ja aikamoiset Gyntherit nuo ovat... tässä kuvat etupyörästä: tulee ulos noin 2cm...
  5. Tomppi

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Mitä olet tänään rassaillut? Tuli tänään laitettua Tein:in madallusjouset alle
  6. Tomppi

    Camskill tilaajia?

    Vs: Camskill tilaajia? Aamulla tuli tilaus tehtyä ja 3 tuntia myöhemmin tuli vahvistus että tavarat on lähetetty  :nykii  ei ollut kovin iso tilaus mutta oli kyllä nopeaa toimintaa.  :peukku tulossa jotain varaosia sekä teinin jousisarja EDIT --> Viikko myöhemmin tavarat oli kotiovella :peukku
  7. Tomppi

    Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

    Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin Täälläkin viime kuussa rekisteröity, mutta pre facelift. Laskettiin turvavyöt autossa ja 5-paikkainen tuli :peukku ei tarvittu mitään erityistä säätämistä ;D
  8. Tomppi

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Rota Torque 17" vanteet legnumiin Bronze värisenä. Kiitän Antti84 esimerkillisesti hoidetusta kimppatilauksesta! :peukku
  9. Tomppi

    Vaihdelaatikoiden kestävyys vs. viritys (EC5A VR4)

    Vs: Vaihdelaatikoiden kestävyys vs. viritys (EC5A VR4) Minä tarvitsen kytkinpaketin, toistaiseksi ihan vakio auto joten ajattelin tilata Camskilliltä alkuperäisen sarjan. Mutta olen kiinnostunut mitä tulisi maksamaan joku parempi sarja. Vähän ihmetyttää tuo kun auto vain reilut 50tkm ajettu ja...
  10. Tomppi

    Camskill tilaajia?

    Vs: Camskill tilaajia? Ihan perus asiakas palvelua on vastata asiakkaitten posteihin, vielä kun ilmoitin ostavani nuo tuotteet ja pyysin tarjouksen. Ihan "asiallista" postia laitoin. Jos hinnat ovat nuo mitkä listoilla on niin vastattava on silti jos haluaa myydä. Olen itse ollut...
  11. Tomppi

    Camskill tilaajia?

    Vs: Camskill tilaajia? Minunkin olisi aikaa pistää tilaus tuolta. Tommonen jakopääsetti vesipumppuineen sekä katinkorvausputki ja Teinin madallusjouosisarja. Pistin kyselyn sinne jos sais jonkun pakettihinnan kuluineen pari päivää sitten muttei ole vielä tullut vastausta. Onko porukka tuolta...
  12. Tomppi

    Sopivat renkaat / vanteet.

    Vs: Sopivat renkaat / vanteet. Mikset liittynyt Antti84n kimppatilaukseen rarerimsiltä, ens viikolla tulee vanteet. Tilaan itse kans 17x8 ET35 Rota Toque bronze vanteita. £480 listahinta ja vielä toimitettuna, voi vielä olla että otan renkaitakin, se selviää huomenna.
  13. Tomppi

    Sopivat renkaat / vanteet.

    Vs: Sopivat renkaat / vanteet. en kysynyt, mut en ole rekisteröinyt siihen forumiin. itse asiassa tuo teksti on otettu ozvr4:n foorumilta ja ne lainasivat cvr4:n foorumilta
  14. Tomppi

    Galant/Legnum VR-4 huollot ja huoltovälit

    Vs: Galant/Legnum VR-4 huollot ja huoltovälit Oma legnum ajettu 53tkm ja siihen on huoltotarrojen mukaan vain öljyt vaihdettu tiheästi. Auto kummiskin vuosimallia -98 joten jos siinä on orkkis remmi niin tuo kumi on 11vuotta vanha... Onko näissä katkennut remmi siitä että on liian vanha? eivät...
  15. Tomppi

    Sopivat renkaat / vanteet.

    Vs: Sopivat renkaat / vanteet. Lainaus CVR4 foorumilta, ajattelin laittaa tännekin, hyvä yhteenveto Stud Pattern: 5x114.3 Stock wheels are: Pre-facelift: 16"x6" Offset 46mm - stock tyre 205/55/16 Facelift: 16"x6.5" Offset 38mm - stock tyre 225/50/16 This means that the facelift wheels...
Takaisin
Ylös Bottom