Jäsenen VAZ uusimmat tuotokset

  1. V

    -04 lancer vikakoodi herjaa lambda n.2

    Vs: -04 lancer vikakoodi herjaa lambda n.2 Ainakin Amerikan lancereissa on ollut recall vikakoodille P0421, jossa on vaihdettu lambda ja katti. Joten en olisi ihan 100% varma, että vika olisi ainoastaan lambdassa. Juu ei kikkailulla korjata sitä lambdaa, mutta mitä hyötyä käyttäjälle on...
  2. V

    -04 lancer vikakoodi herjaa lambda n.2

    Vs: -04 lancer vikakoodi herjaa lambda n.2 Mulla oli vuosia sitten CS3W:ssä ilmeisesti sama ongelma (vikakoodi P0421). Tuo vika "korjaantui", kun asensin lamda simulaattorin. Niitä saa tilattua netistä, tai voi rakentaa itsekin (itse tehtynä 5-10€ kustannus). Tämän jälkeen ei ole vikavaloa...
  3. V

    Lancer vaihteisto

    Vs: Lancer vaihteisto Täällä myös saman suuntaisia kokemuksia 2004 1,6 lancerin vaihteistoöljyistä: Laatikosssa ollut Mobilit, Diaqueenit ja nyt Teboilin öljyt, kaikki toimineet ihan hyvin. Itse en ainakaan ole huomannut öljynvaihdon yhteydessä mitään parannusta tai huononnusta. Onkohan 1,6:n...
  4. V

    Polttoaineen kulutus gallup?

    Vs: Polttoaineen kulutus gallup? Kesällä tuli pidettyä tarkemmin kirjaa kulutuksesta: 7510km matkalta 8,7l/100km keskikulutus. Pienin mitattu kulutus 8,14l/100km, suurin 9,35l/100km. Autona oli 1,6 stw Lancer (RE85).
  5. V

    Lancer 2,0 -04vm pientä nykimistä pintakaasulla ajettaessa

    Vs: Lancer 2,0 -04vm pientä nykimistä pintakaasulla ajettaessa Kohonnut tyhjäkäynti voi johtua myös kaasuvaijerista. Omassa autossa ihmettelin vähän aikaan, kun ilmaputsarin vaihdon yhteydessä tyhjäkäyntikierrokset nousi n.1500 rpm, etsiskelin ilmavuotoa, mutta syy olikin vaijerissa: Vaijeri...
  6. V

    Lancer wagon 2003 /CS9W

    Vs: Lancer wagon 2003 /CS9W Tuossa olis myös jotain mittoja -> http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=41195.0
  7. V

    E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta

    Vs: E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta Onhan meitä piggypackiläisiäkin kritisoitu, mikä on mielestäni ihan tervetullutta. Minusta ainakin on ihan hyvä, että spekuloidaan sovelluksen mahdollisia ongelmia. Ei siitä ainakaan mitään haittaa ole, jos saa useammalta...
  8. V

    E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta

    Vs: E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta Tännehän on kehkeytynyt tiukkaa keskustelua. :peukku Omalla mutulla sanoisin, että solenoidin resistanssin kasvaminen voisi johtua pidemmästä käämilangasta. Tämä taas voisi parantaa solenoidin magneettikenttää, kun olisi useampi...
  9. V

    E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta

    Vs: E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta Hyvä, että joku jaksaa vääntää mulle rautalangasta. :peukku Itse ajattelin, että eculla olis muistissa alkuperäisen suutimen koko... Eihän se näin mennyt. Tuon ymmärrän kyllä, että vastus on virran rajoittamista varten, mutta...
  10. V

    E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta

    Vs: E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta Katselin tuolta rassailu topikista Urranin suutinkokeiluja. Muutama asia jäi vähän askarruttamaan: Eikö tuo suutinskaalauksen arvo olisi pitänyt teoriassa olla ~900? Jos suuttimen ohjauspulssi on 12V, niin tuon vastuksen kanssa...
  11. V

    E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta

    Vs: E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta 98:lla 6,5-7 l/100km. Tähän astisten RE85 kokeilujen perusteella puhdas RE85 nostaisi kulutusta 30-35%.
  12. V

    E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta

    Vs: E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta Ei ole scantoolin ilmaisversiossa duty%:a, en ainakaan ole huomannut. Kun mulla on bioadapter kiinni, niin eikö se kuitenkin näyttäisi duty%:n väärin? Jos spekuloidaan, että boksi lisäisi syöttöä +35%, niin ECU:n näyttäessä 74...
  13. V

    E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta

    Vs: E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta Tässä 1.6:ssa on CDH-210 suuttimet. Tuotosta en mene sanomaan muuta kuin, että pitäisi olla välillä 210...263 (riippuen tietolähteestä), mikä pitäisi riittää näille tehoille. Kyllä mä uskoisin, että tuo Scantool näyttää ihan oikeat...
  14. V

    E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta

    Vs: E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta Joo, onhan tuossa tietysti riskinsä. Omalla kohdalla trimmit on muuttuneet ihan johdonmukaisesti, nyt tankissa ~E70:tä ja boksi E70 moodissa (+35%) -> LTFT +2,3%. Testivedoissa oon kierrättänyt ~6000rpm asti, niissähän en tosiaan...
  15. V

    E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta

    Vs: E85 bensiini (joko joku ajelee tällä) / aikoo ajella kohta Tuosta voisi olla jotain apua vikakoodien luentaan ->http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=5412.0 Riippuu ihan siitä mitä se ECU tarkkailee. Jos se esim. katsoo vain virtaa mitä suuttimet ottavat tietyllä...
Takaisin
Ylös Bottom