Hakutulokset

  1. J

    EVO4 kolinaa koneessa

    Vs: EVO4 kolinaa koneessa Mistäs tuohon kannattaisi hommata osia? Paikkoja on muutama. Kokemuksia?
  2. J

    EVO4 kolinaa koneessa

    Vs: EVO4 kolinaa koneessa Moottorin sisään tuli kurkattua ja eihän sieltä mitään mukaa näkynyt. Kaikki alapään laakerit heikkona ja crankwalkkia n 1mm. Seuraavaksi kone muttereiksi, onko mitään käytännön kikkoja/huomioitavaa?
  3. J

    EVO4 kolinaa koneessa

    Vs: EVO4 kolinaa koneessa Ei ollut koneessa mitään avaamisen merkkejä ja onneksi ei kolise ihan tuohon malliin. Ainoastaan yli 2000 rpm. Jos viikonloppuna kerkeisi kurkkaamaan alakertaa öljypohjan kautta.
  4. J

    EVO4 kolinaa koneessa

    Vs: EVO4 kolinaa koneessa Kolina kuulostaisi tulevan yläkerrasta näin korva kuulolla mutta paha sanoa. Puhelimessa olisi videota kolinasta mutta näin tekniinkan ihmelapsena ei osaa ladata puhelimella tänne sitä :seina Ja lisättäköön että kartiosuodin on aivan paskaa täynnä, ei ole pahemmin...
  5. J

    EVO4 kolinaa koneessa

    Vs: EVO4 kolinaa koneessa Konehuone on pölyinen ja kuiva että ei ole piilottelun jälkiä havaittavissa. Ö tikku on räpeltämätön ja irtoaa ihan "normaalilla voimalla. Ja tosiaan auto vakio putkea ja filsua lukuunottamatta.
  6. J

    EVO4 kolinaa koneessa

    Vs: EVO4 kolinaa koneessa Vikakoodeja ei ole luettu ja videota voisi koittaa latailla illemmasta. Voisiko mäntä olla halki ilman että ei näkyisi puristuksissa tai ohivuodossa?
  7. J

    EVO4 kolinaa koneessa

    Vs: EVO4 kolinaa koneessa On tullut lueskeltua aika paljon palstaa lävitse ja ei ole löytynyt mitään oikein oireisiin sopivaa vikaa.
  8. J

    EVO4 kolinaa koneessa

    Elikkäs tuli hommattua evo 4 ja muutamanpäivän ajelun jälkeen rupesi kuulumaan kolinaa koneesta kierroksilla ja huohottaa niin ettei pipo pysy päässä. Puristukset oli n.10 , 9,5 , 9,0 , 9,7 ja ei oikeastaan ohivuotoa kun juuri ne mittasin. Jos jollain olisi vinkkiä uudelle mitsuharrastajalle...
Takaisin
Ylös Bottom