Hakutulokset

  1. Y

    VR4/ Dyn4 Ecu Ongelma

    Vs: VR4/ Dyn4 Ecu Ongelma Moottorin sijainnista ei ole mitään hajua, mutta se kaapeli lähti ECU:lta. Tarkkaa paikkaa en nyt satu muistamaan, mutta löytyy kyllä kytkentä kaavioista. Mitään valoja ei syttynyt ja ABS toimii edelleenkin ihan hyvin. Syyskuussa laimattu ilman mitään suurempi ongelmia.
  2. Y

    VR4/ Dyn4 Ecu Ongelma

    Vs: VR4/ Dyn4 Ecu Ongelma Itse ratkaisin ongelma yksinkertaisesti katkaisemalla sen ABS:lle menevän piuhan ja lisäsin yhden kaapelin sille hukkaportin solenoidille. ABS toimii ihan normaalisti ja parikertaa on auto leimattu jo noista ajoista. Konttorillahan ne ei oikein edes tiedä toimiiko ne...
  3. Y

    VR4/ Dyn4 Ecu Ongelma

    Re: VR4/ Dyn4 Ecu Ongelma Muutaman päivän kun töissä käytti hiukan paremmin ja tutki noita sähkökaavioita huomasin että ei se cruise liity mitenkään siihen ecuun ja se ABS:n kaapelikin on vain tilatieto siltä ABS:n moottorilta onko se käynnissä vai ei. Se ääni tulee ilmeisesti siitä että se ecu...
  4. Y

    VR4/ Dyn4 Ecu Ongelma

    Nyt olis pihalla sitten yks dyn4 varustettuna VR4 moottorilla. Ongelma onpi nyt seuraava kun asennetaan toi VR4 ecu siihen autoon alkaa ABS:n moottori pitämään kummallista ääntä. Vähän aikaa tutkittua huomasimme että siinä VR4 autossahan ei sitten ollutkaan ABS:sää ollenkaan eikä tietenkään...
  5. Y

    Dynamic-4 voimansiirto

    Nyt kun on toi VR4 tekniikka kotona ja mottori pitäisi vaihtaa kysymys kuuluunkin kannattaako se VR4 laatikko vaihtaa Dyn4 laatikon tilalle ja mitä tapahtuu jos perän välitystä ei muuta samalla. Taitaa visko sanoa hyvästi vai kuinka?? Kestääkö Dyn4 voimansiirto vakio VR4 tehon? Mistä mä hommaan...
  6. Y

    Galant 88-92 GTI -> VR4 swapin tehneet

    Nyt olis pihassa VR4 keula ja pitäs vaihaa Dynamic:iin paikoilleen konetta ja vaihe laatikkoo. Kertokaa mulle mitä kaikkia lappuja tarvin konttorille että saan sen auton vielä laillisesti kilpiin. Koitin käyttää tota hakua, mutta ei ole niin paljo aikaa töissä että kerkeis joka otsikon lukee...
Takaisin
Ylös Bottom