Hakutulokset

  1. N

    Evo4 puskurit ja välijäähdytin. Myös evo5/6 käy jos saa myös lokarit

    Otsikko jo kertoikin. Jos jostain tiedätte että löytyy niin olisin kiitollinen. Jani 0400458775
  2. N

    Autoon teippauksia ?

    Vs: Autoon teippauksia ? Jotain tällästä pientä ja hillittyä? Nykyäänhän saatte tehtyä mitä vaan tarralla auton kylkeen
  3. N

    Lohko, eroja Evo 8 ja Evo 9

    Vs: Lohko, eroja Evo 8 ja Evo 9 jäikö sulla toi rikkinäinen lohko ylimääräiseksi?
  4. N

    Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

    Vs: Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE ainakin kun omia nurkkia kattelee niin ehkä jossain sen hamstraamisenkin raja menee
  5. N

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? hyvin menee kutoseen ainakin 9x18 et30 235/40 kumilla. 8.5x18 vaati jo 5mm spaerin tossa 9x18 et30 http://lemppa.1g.fi/kuvat/evo/IMG_0788%20%28Small%29.JPG/full tossa 8.5x18 et30 http://lemppa.1g.fi/kuvat/evo/Evon%20uudet%20vanteet/IMG_0112%20%28Medium%29.JPG/full...
  6. N

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku se on kyllä jännä kun mulla on toi siviili nelonen niin se on viispaikkanen, tuotu joskus pari vuotta sitten. Tästä kilpurista olis tullut 4 paikkanen mutta kaaret verottivat pari paikkaa. On tää suomi hieno maa.....
  7. N

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? no kolme noita nelosia nyt on. Jos hyvä tme tulee jostain vastaan niin siihen voisi venyä
  8. N

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? tuli tollanen heräteostos eilen tehtyä
  9. N

    Hukkaportti - Mihin se pakokaasu pitäisi mennä, kun porti avautuu

    Vs: Hukkaportti - Mihin se pakokaasu pitäisi mennä, kun porti avautuu kunhan on tarpeeksi iso pakoputki... 500hv vehkeissä missä 3-3.5" putki saattaa jäädä 50hv matkan varrelle jos putkeen liittää.
  10. N

    Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

    Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V jos vanhat merkit pitää paikkansa niin ei mene kauaa kun senkin kuvan saan. Ei sulla olis Harri apua tohon ruosteenetsintään. Ei sitä vaan löydy
  11. N

    Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V

    Vs: Mitä kautta hankkia Lancer Evolution V itsellä oli kanssa ruostesuojaus mielessä kun auton sain. Olin kuullut että näissä on ongelmia joskus ollut. Olen nyt purkanut ja ettinyt mutta ei sitä ruostetta löydy. Voisiko joku kertoa että mistä vielä pitäisi etsiä???
  12. N

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? no tollasen vm.01 legnumin hain eilen mamasanilta. On se Mikko vieläkin aika lutunen
  13. N

    Miksi myit Legnumisi/Galant VR4-8G:n topic

    Vs: Miksi myit Legnumisi/Galant VR4-8G:n topic eiköhän suurin syy myymiseen ole dollarinkuvat silmissä. Ostetaan halvalla, kerroaan hinta kahdella ja nettiautoon. Ikinä ei sellassia summia saada mutta verottaja kiittää. Nimim. eilen evoon maksoin veroja melkein auton...
  14. N

    Minkälaista harrastus kalustoo nurkistas löytyy

    Vs: Minkälaista harrastus kalustoo nurkistas löytyy kyllä mä tykkään ennemmin ajella automaatti mersulla siviiliajot missä on eberi. Väittäisin mukavammaksi. tosin viime kesä tuli kyllä kurvailtua melkein kokonaan tolla toisella figarolla. Siinä vaan on jotakin... Tosin kävin mä tossa...
  15. N

    Minkälaista harrastus kalustoo nurkistas löytyy

    Vs: Minkälaista harrastus kalustoo nurkistas löytyy no pitäähän joka jätkällä kahvitteluauto olla. tai ainakin mä olen sitä mieltä
  16. N

    Minkälaista harrastus kalustoo nurkistas löytyy

    Vs: Minkälaista harrastus kalustoo nurkistas löytyy tätähän riittää. evo IV time attack projekti evo IV kahvitteluauto skyline 32 gtr 1khv 3xtoyota aristo 2xnissan figaro nissan Be-1 nissan S-Cargo skyline r33 eli onhan noita jonkunverran. Noiden lisäksi löytyy muutama 350ic ja pappamopoja...
  17. N

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? No jotain taas tullut hankittua. Nyt tuli volkit, nokat, jouset, retskut, kytkin, huolto osat, VAIHTOVALO, nokkapyörät, suuttimet, bensakisko ja jotain muta pientä. Ehkä tämä joskus valmistuu
  18. N

    US Parts mainokset

    Vs: Re: US Parts mainokset Ja sen parhaat puolet on että suurinosa tavaroista on hyllyssä ja jos ei ole niin toimitusajat ovat lyhyitä. Ja ne ajat pitävät jopa paikkaansa. Ja mitsumiesten plussaksi pitää laskea arska ketä tuntee nämä vessat kuin omat taskunsa. Ite ainakin voin suositella
  19. N

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Evo talviteloilla. Kaivetaan se sitten joskus tuolta pois
  20. N

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Olen vissiin ollut kiltti. Tänään saapui tialin 60mm portti, haltech, holset ja pari pikku osaa. Kyllä tää tästä....
Takaisin
Ylös Bottom