Hakutulokset

  1. V

    L200 2007-2010 tyyppiviat

    Olen ehkä aikeissa vaihttaa oman outlanderin 5-paikkaiseen L200:en. Eli nyt kiinnostaisi tietää mitä asiota kannattaa huomioida jos katselee tuollaista 2007-2010 ikäistä noin 200 tkm tai alle ajettua autoa. Mitä ongelmia on esim. koneen, vaihteiston ja perän kanssa odotettavissa?
  2. V

    Outlander 2.2 vs. 2.0 Diesel

    Osaako joku kertoa kun en ole itse päässyt vielä vertaamaan, että minkälainen ero on vag ja psa:n dieseli koneilla? Onko esim alaväännössä isoa eroa?
  3. V

    Outlander 2.0 did tehoboksi

    Nyt pitäisi saada omistamaani outlanderiin hiukan lisää alavääntöä. Auto 2009 ja volkkarin 2.0 did koneella missä on tunnetusti onneton alavääntö ja kylmällä koneella sitä ei ole juuri ollenkaan. Ongelma on siis siinä kun nostan venettä rampilta, alaväännön ollessa onneton pitää liikaa leikkiä...
  4. V

    Outlanderin käsijarru

    Voisiko joku vinkata kuinka säädetään -09 outlanderin käsijarrua?
  5. V

    outlander 2.0 did tehoboxi

    Heps Omistan outlanderin jossa on tuo volkarin 2.0 did mylly, ja tunnetusti alavääntöä huonosti. Kylmällä koneella tuota vääntöä ei ole oikeastaan olenkaan ja näin ollen veneen nostaminen luiskasta on välillä todella haastavaa. Siksi haluaisin kommentteja noista itse asennettavista tehoboxeista...
  6. V

    Outlanderin jakovaihteisto?

    Hei Missä sijaitsee outlanderi II jakovaihteisto? Onko se perän kanssa samaa pakettia oleva motti mihin kartaani tulee? Vai löytyykö se moottorin kyljestä, sieltä mistä kartaani lähtee? Kiinnostaisi tietää että voisi tarkastaa öljyjen määrät.
  7. V

    Outlanderin renkaat?

    Tuli ostettua ensimmäinen mitsubishi tähän taloon, auto on outlander 2.0 DiD 2009. Kesärenkaat ovat huonot joten ne menee heti vaihtoon. Tuossa mallissahan on vakiona kesäkumeissa nuo 225/55r18 Haluaisin kuitenkin autoon vähän ajomukavuutta, koska tuo renkaskoko on varmasti äänekäs ja kova, ja...
Takaisin
Ylös Bottom