Hakutulokset

  1. R

    Mitsubishi Colt -04 ajotietokoneen piuha

    Vs: Mitsubishi Colt -04 ajotietokoneen piuha Ei vaikuttanut mihinkään muuhun. Meni vaan se monitoiminäyttö pimeäksi.
  2. R

    Coltin tulpat

    Vs: Coltin tulpat Vastaan nyt itse itselleni. ;D Ensiasennus tulpat olivat ihan tavalliset. Nyt laitettiin platinat joten saattoivat olla viimeiset tulpat jotka tohon kiesiin vaihdoin. :driver
  3. R

    Mitsubishi Colt -04 ajotietokoneen piuha

    Vs: Mitsubishi Colt -04 ajotietokoneen piuha Niin särkyi tosta minunkin 2005 coltista ajotietokone. Uusi ei hirveästi maksanut, jotain 130 euroa. Ja se tuli mustilla sekmenteillä aiemman vihreän sijaan. Näkyy päivän valossa ihan eri tavalla kuin vihreä.
  4. R

    Coltin tulpat

    Vs: Coltin tulpat Tulppien vaihtoväliä ei mainita omistajan käsikirjassa eikä huoltomuistiossa. On annettu vaan kaksi Bosch tulppatyyppiä. Toinen tavallinen ja toinen iridium. Tilasin virosta uudet iridium tulpat ja vaihdan ne. Tuskin ihan turha toimenpide? Hintakin oli vain reilu 8 euroa / kpl.
  5. R

    Colt 2005 radion valaistus.

    Coltin (2005) radiosoittimen valaistus on pimeä. Entinen omistaja on sen pimentänyt. (muka häikäisi) Onko kytkentää radion liittimestä. Luulisin että se on sieltä pimennetty.
  6. R

    Coltin tulpat

    Vs: Coltin tulpat Käyttäjän kirjassa on tulppatyypit, mutta kysynkin että mitä tulppaa, vakio iridium vai platina niissä on ensiasennus tulppana? Mun coltissa on aivan alkuperäiset. En viitsisi alkaa irroitamaan tulppaa vain tarkastaakseni sen tyypin. Jos tulpat on vaikka platina kärjellä niin...
  7. R

    Coltin tulpat

    Minulla on colt 1.3 2005 jolla on ajettu 32000 km! Siis milteipä käyttämätön. :) Mieleen tulikin moottorin sytytystulpat. Mikähän niissä on ollut vakiona. Vakio , iridium vai platina. Onhan ne jo siellä 13 vuotta kipinää iskeneet, mutta kun päästöt ja käynti ok, niin onko niitä tarve...
Takaisin
Ylös Bottom