Hakutulokset

  1. H

    L200:sen vilkut,lämpömittari,varvikello lakkasivat toimimasta.Vinkkiä kaivataan

    Tänään häipyi kesken ajon virrat polttoaine-,lämpö- ja kierroslukumittarilta. Myöskin vilkut lakkasivat toimimasta. Kotona sammutin auton ja laitoin uudestaan virran päälle. Hehku ei toiminut. Hieman vikaa selvitettyäni huomasin, että vilkun sulake oli palanut. Vaihdoin sulakkeen, ja kaikki...
  2. H

    L-200:sen runkoremontti

    Jos ja kun teette lavavehkeisiinne runkoremonttia, niin olkaa tarkkana ettei runkonumero jää hitsausten alle, tai niin kuin mulla se meni metallinkierrätykseen vanhan runkoaisan mukana... (numerohan on siinä oikean takapyörän vasemmalla puolella.) Laitoin rungon poikki akselin ylityksenjälkeen...
  3. H

    Miksi/miten männät ovat erilaiset?

    Kuka tietää miksi /miten 4D56 vapari/turbon männät ovat erilaiset keskenään? Ja miten erottaa keskenään
  4. H

    Vielä 4D56:sen eroista

    Katselin hetki  sitten  L-200:sen omistajan käsikirjasta koneen tietoja. Sanotaan vapaastihengittävälle seuraavia tietoja: Sylinterin halkaisija  91,1mm Iskun pituus             95,0mm Puristussuhde          21,0:1 Ja huimat  tehot 51KW(69PS)/4200rmp sekä VÄÄNTÖÄ! ällistyttävät 14,4kgm...
  5. H

    Polttoaineputkista...(L-200)

    kävin tänään laittamassa L-200:seen sen itsetehdyn polttoaineputkikolmion (eli  sen missä on meno-,paluuputki sekä  tankkausta varten ilmaputki)ja tankin paikalleen Kyllä se vaan lähti käymään, eli aine kulkee uusissa putkissa. Käymään tietenkin lähti heti, mutta senverran meni ilmaa...
  6. H

    4D56 koneen eroja?

    Haun avulla en löytänyt mitään infoa, mitä eroa on vapaastihenkoilevalla ja turbokoneella. Jos joku tietäisi ja osaisi neuvoa olisin kovin kiitollinen. Eli lähinnä haen tietoa männistä ja puristussuhteesta. Ruiskupumppu ja nokka-akseli varmaankin on erilainen Tarkoituksena olis laittaa turbo...
  7. H

    Pa-tankin putket, hintatietoa??

    Kun olette vaihdelleet polttoainetankin imuputkikiinnityskolmioita, niin paljonko sellainen kustantaa? Ei välttämättä olisi iso työ tehdä itsekin mokomaa. Pari pientä pilliä ja yksi isompi hitsaamalla kiinni.. Itsellä tankki irti, ja putket poikki, eli jotain on tehtävä.
  8. H

    V6 L200:seen??

    Onko kenelläkään kokemuksia v6 pajeron koneen asentamisesta vanhaan -88 4x4  avolavaan? Itsellä  on  herännyt mielenkiinto moiseen, jos  vaikka riittäisi tehoa ja vääntöä automaattilaatikollekin.
Takaisin
Ylös Bottom