Hakutulokset

  1. R

    Sähköohjatun pa-pumpun säätö

    Autoo ei haluis vaihtaa kun ollu lähipiirissä uudesta asti ja tiedän kuinka sitä on kohdeltu.
  2. R

    Sähköohjatun pa-pumpun säätö

    Joo, kai se on vaan hyväksyttävä tämä tosiasia. Oispa aikoinaan ymmärtäny ottaa pari vuotta vanhempi malli. Toisaalta auto tuli läheltä. No imusarjaa tutkittuani ajattelin, että tekis ahtoputken ja imusarjan väliin välikappaleen missä liitokset map-anturille ja imuilman lämpötilaanturille ja...
  3. R

    Uusi täällä ja tarttisi infoa 4D56 vm 03 koneesta (viat/viritys)!

    Joo no sen saa varmaa johonki kikosteltua. No sitte mietityttää tuo kaasuläppä ja sen magneettiventtiili yms. Kuinka porukka nuita ohitellut.
  4. R

    Uusi täällä ja tarttisi infoa 4D56 vm 03 koneesta (viat/viritys)!

    Aikaa kulunut 5vuotta tämän ketjun keskustelusta mutta heitämpä kysymyksen. Minulla vm. 03 l200 ja löytyisi siihen kasa kaikenlaista kilkettä, mm. Kaikkien ylistämä vaparin imusarja. Onko kukaan toteuttanut tähän malliin kyseistä imusarjaa? Vakiostahan löytyy kasa johotaja antureita. Onko kukan...
  5. R

    Sähköohjatun pa-pumpun säätö

    Eli mulla on L200 vm.03 ja tässähän on sähköohjattu polttoainepumppu. Olen vaihtamassa autoon hiukan isomman garrett ahtimen, 2.5" putkiston ja vaparin imusarjan. Eli onko kukaan onnistunut säätämään polttoaineen ennakkoa ja ahdonalaista syöttöä näissä? Tarkoutus pitää ahtopaineet...
Takaisin
Ylös Bottom