Hakutulokset

  1. J

    Galant V6 2.5 moottoriöljyt

    Vs: Galant V6 2.5 moottoriöljyt Mulla on ollut v6 -99 galant nyt viis vuotta ja soveltuvin öljy on ollut tämä: http://www.championlubes.com/FI_FI/products/product_16106.aspx?cat=21412 Ja öljyt olen vaihtanut 2-3 krt vuodessa ja viskositeetti on ollut aina sama 0w40. Tämä maksaa halpahallissa...
  2. J

    Mitsujen musiikki vermeet

    Vs: Mitsujen musiikki vermeet Moro, mulla on vieläkin -99 galantti mistä mankka porsi just. Sanokaapa mitkä kaiuttimet menee alkuperäisille asennuspaikoille, jos nekin kaikki vaihtais samaan syssyyn. Ja mikä 1din mankka olis erinomainen. Sanotaan että maks 500€ sais upota laitteisiin. Siis...
  3. J

    -97 V6 Galantin kytkin

    Vs: -97 V6 Galantin kytkin Tuolta Saksasta tilaamalla ei tulisi juuri säästöä tuohon Mätänetin hintoihin, mutta voisko olla kuitenkin laadukkaampi. Soitin veholle ja kysyin käykö -97 mallin kytkin -99 malliin ja sanoi että käy. Valmistaja vaan vaihtunut 11/97 ja heidän tietokannasaan oli myös...
  4. J

    Kulutus Galant -00 2.0 95E10 vai 98?

    Vs: Kulutus Galant -00 2.0 95E10 vai 98? Varsinaiseen kysymykseen ei vastausta, koska en ole ajanut 95 löpöllä kuin mopoiässä viimeksi, mutta oma Galantti v6 kulkee tankillisella 670km +/- 20km. Ja tankatessa se 60 litraa kerralla. Minusta tuo ei ole ollenkaan paha. Nyt ei tosin kulje...
  5. J

    -97 V6 Galantin kytkin

    Vs: -97 V6 Galantin kytkin Motonetissä oli hintaan 177,50€ ja oli 2kpl saatavana koko puljussa. Poljin nousi kädellä kuin tyhjää vaan ja painuu samalla alas. Tuntuu kuin olisi hivenen vastetta aivan ala-asennossa. Tai passaako tuo paketti yleensäkään? Levy olis numeron mukaan sama...
  6. J

    -97 V6 Galantin kytkin

    Vs: -97 V6 Galantin kytkin Moro! Mulla v6 Galantti ja kytkin petti to iltana kerrasta. Nesteet eivät häipyneet mihinkään, mutta kytkin poljin jäi liki pohja-asentoon eikä vaihdetta saa enään silmään. Autolla ajettu 190tkm, mutta kun ostin auton laakeroitin vaihteiston ja uusin koko...
  7. J

    Galant -99:n xenonisointi

    Vs: Galant -99:n xenonisointi En tiedä tuleeko informaatio myöhään, mutta: Itse tilasin pitkiin AMP Xenon-muutossarja H1 5000K 12V eli : http://www.katuauto.fi/product_info.php?cPath=33_53_57&products_id=190 ja lyhyisiin AMP Xenon-muutossarja H7 5000K 12V eli...
  8. J

    Galant -99:n xenonisointi

    Vs: Galant -99:n xenonisointi Terve! Mitkä sarjat tarkalleenottaen olette tilanneet tuolta katuautosta? Tarkoitus olis kokeilla mahduttaa sekä lyhyisiin että kaukovaloihin ksenonit. Mahtuuko sarjat nätisti jos pellin alla on V6? Tarviiko tilata muuta kuin sarjat vai pitääkö hommata vielä...
  9. J

    Galant huoltohintoja, täydentäkää!

    Vs: Galant huoltohintoja, täydentäkää! Hydr. venttiilinvälysten tasaajien vaihto + vaihdelaatikkoon uudet öljyt Mobil VS 200 yhteensä 137€ töineen Pattijoen(raahen) Mämmin merkkikorjaamossa. Työssä menny puolitoista tuntia.
  10. J

    -00 Galantin pyöränlaakereista y.m.

    Vs: -00 Galantin pyöränlaakereista y.m. No, Nyt on tilattu molemmat pyöränlaakerit napoineen, raidetangon ulko/sisäpäät, etuiskunvaimentimet hintaan 478€ yhteensä. Perjantaina alkais vaihtohommat ja toiveissa olisi, että etupään ronklatus loppuisi. Laakeri kestivät 299100 kilometriä ja auto on...
  11. J

    -00 Galantin pyöränlaakereista y.m.

    Vs: -00 Galantin pyöränlaakereista y.m. Tere! Mulla kans porsimasa molemmat pyöränlaakerit edestä. Mitä sisältyy motonetin laakerisarjaan joka maksaa 88€ kpl? Ei ole ilmeisesti napoja mukana ja mistä ostitte tarvikkeena?
  12. J

    Galant -98 Lasinnostin

    Elikkä kuskinpuolen lasinnostin kiinniasentoon nostettaessa laskeutuu välittömästi n. puoliväliin. Vaihatin uuet kiskotkin ja puhistin tiivisteetkin, mut vika vaan pysyy. Ei ne merkkihuollossakaan tienneet mikä sitä riivaa. Lasin saa kyllä kiinni, mut se pitää topata yläasennossa. Onko siinä...
  13. J

    Galant -98 takalasinlämmitys

    Ei ehkä ajankohtaista, mutta talvella kun auton hommasin niin takalasi ei sulanut lämmittimellä alkuunkaan vaikka oli vain hento kuura ja muutama aste pakkasta. Sinänsä kaikki vastukset ovat ehjänä ja taustapeilit sulavat hetkessä. Aivan kuin virtaa ei piisaisi tarpeeksi...? Mietin vain, että...
  14. J

    korvausilmansuodatin!?

    Moro! Itsekkin olen täällä ensimmäistä kertaa, kun nyt satuin hommaamaan tuollaisen Galant 2.0 Gls:n ja vuosimallia -98. Soittelin tuosta alkuperäiseen koteloon sopivasta suodattimesta ja sain joka valmistajalta eri mitat. Eli tarjottiin 250*201 / 251*205 ja 253*202. Sopiikohan kaikki kun ei...
Takaisin
Ylös Bottom