Hakutulokset

  1. tuukkah

    Tuulilasinpesuri

    Mulle vaihdettiin etulasi, koska se oli niin mäsänä et ei mitään mahiksii saada leimaa ja nyt sitten ei pesuri enää sylje vettä. En usko et liittyy kyl mitenkään toisiinsa. Valoille ampuu komeesti mut tuulilasiin ei tuu mitään. Ei edes kuulu mitään pumpun ulvontaa. Eli olettaisin, että...
  2. tuukkah

    Galantin peruustusvalo palaa aina!

    Nyt on jotain todella mysteeristä. Asentelin subbaria auton takakonttiin ja sen jälkeen huomasin, että peruutusvalot palaa jatkuvasti kun auto käynnissä. Voi olla niin, että huomasin tämän vian vasta nyt eikä liity mitenkään tuohon subbariin, mutta mitä voin tehdä? Täytyy lähteä huomenna...
  3. tuukkah

    takaoven karmi ruostuu

    Ongelmana on sellainen, että takaoven ikkunoiden välissä oleva ylöspäin oleva karmi ruostuu. Tämä mielestäni on alumiinia eli pitäisi kait puhua hapettumisesta. Kuitenkin ongelmana on se, että viime kesänä molemmat karmit maalattiin maalaamossa ja kuitenkin tänä vuonna on taas kukkimisen alkua...
  4. tuukkah

    Ulkolämpötilan mittari

    Mitenköhän mun kannattaisi toteuttaa tuollaisen asentaminen?.. Motonetistä saa sellaisia halpoja malleja muutamalla eurolla ja koska mulla ei ole mitsussa sellaista niin kannattaisiko sellaista ruveta asentamaan? Niin ja mihin se anturi kannattaisi sijoittaa? Toisen peilin sisään?.. :P...
  5. tuukkah

    Galant 99 sähköstartti

    Tietääkö ketään minkä mallinen on 99 galantissa oleva sähköstartti? Se vetelee viimeisiään ja tarttis tilata uus.. Jos joku tietäis mallin ni ei tarvis ruveta irroittelemaan ennen vaihtoa. :) Kiittäen -Tuukka
  6. tuukkah

    defa 800 galant 99

    Olisin ostamassa tuollaista Defa 800 mallin hälytintä käytettynä.. Mitäs saako sen asennettua autoon missä on jo kauko-ohjaus? ja jos saa niin kuinka suolainen on asentaa.. :P Liikkeessä sanoivat 400 mallin kuuluvan tähän autoon, mutta kun tän saisi herkullisen halvalla.. 8) Kiitokset...
  7. tuukkah

    Sisätilanpistoke galant -99

    Koska näin talven tullessa olisi mukavampi mennä lämpimään autoon, niin mitä kautta tuo johtosarja tulisi asentaa autoon? Joissain autoissa tulee nätisti pelkääjän lokasuojan kautta, mutta kun irroitin sieltä osat niin huomasin, että sinne alas tulee, joku aivan sairas setti johtoja. Joten...
  8. tuukkah

    Galant -99 Sumarit

    Onko kellään mitään tietoa miten pystyisin hyvin käyttämään auton omaa sähköjärjestelmää hyödyksi, kun ajattelin asentaa autoon tarvike etusumarit? Koska autossa ei ole valmiina alk. per. niin napin kohta on muttei nappi itsessään ole toiminnassa, mutta olen joskus lukenut, että kaikissa...
Takaisin
Ylös Bottom