Galant 99 sähköstartti

tuukkah

Member
Liittynyt
21 Helmikuu 2006
Sijainti
Salo
Tietääkö ketään minkä mallinen on 99 galantissa oleva sähköstartti?

Se vetelee viimeisiään ja tarttis tilata uus.. Jos joku tietäis mallin ni ei tarvis ruveta irroittelemaan ennen vaihtoa. :)

Kiittäen

-Tuukka
 
Vs: Galant 99 sähköstartti

Noin 237000 kilsaa. Ihme kyllä että rupee oireilemaan koska ukon 89 galantilla ajettu noin puoli miljoonaa eikä mitään ongelmia startin kanssa ikinä... :p

Harmi ettei tuolla vahinkokeskuksessa kerrota mitään sen startin tyyppi numerosta..

Tuo muuten ei ole kamalasti halvempi kuin uusi.. Täytyykin tässä nyt oikein ruveta selvittelemään asiaa.. :p

Mutta niin kiitos avusta!
 
Vs: Galant 99 sähköstartti

Ei nuo kilsat kerro välttämättä startin kunnosta. Jos autolla on ajettu pääasiallisesti pitkiä siivuja, niin eihän sitä tarvi starttailla siihen tapaan, kun jos auto on ollu esim. jonkun lehden kantajan käytössä tai taajamaa ympäristössä jakelu käytössä. ::)
 
Vs: Galant 99 sähköstartti

Se on kyllä totta.. Mut mun biilin pitäis olla saanut pitkiä matkoja alleen entisellä omistajalla et ehkä sitten vaan osunut huonompi yksilö tehtaalla.. Ja onhan se takuuajan jo kestäny.. =)

Pienellä koputtelulla starttiin oireilu hävisi.. Ehkä se tässä kuitenkin takaisin tulee..
 
Vs: Galant 99 sähköstartti

tuukkah sanoi
Se on kyllä totta.. Mut mun biilin pitäis olla saanut pitkiä matkoja alleen entisellä omistajalla et ehkä sitten vaan osunut huonompi yksilö tehtaalla.. Ja onhan se takuuajan jo kestäny.. =)

Pienellä koputtelulla starttiin oireilu hävisi.. Ehkä se tässä kuitenkin takaisin tulee..

Startin hiilethän ne sitten vain on vaihtokunnossa ;)
 
Vs: Galant 99 sähköstartti

Mitsun starttimoottorien kunnosta ei voi päätellä oikein minkään perusteella. Itellä oli ensimmäisenä autona viimeinen kunnon takaveto lanceri vm.82 ja siinä alko startti kurahtelemaan 150 tkm ja 10 vuoden iässä. Sitten oli 95 laceri jolla ajoin 5 vuotta ja 100 tkm ja ei mitään startti ongelmia. Nyt on 00 Galantti ja 196tkm ajettu ja ei mitään startti ongelmia. Isännällä on vm 91 2.0 Gli HB Galantti ja ajettu 155 tkm (uskokaa vain nuo kilsat, on totta) ja ei mitään ongelmia startin kanssa. Eli ei kannata alkaa varautumaan starttimoottori pinojen kanssa, joten en usko että Mitsulla on mitään ongelmia tietynlaisten starttien kanssa. Voisin melkein sanoa, että on vain paska säkä jos startti kurahtaa ja varsinkaan EA korisen Galantin kanssa tässä lähivuosina. Ei muuta kuin huoletonta ajoa :driver
 
Vs: Galant 99 sähköstartti

Niin ja jos epäillään noiden mun esimerkki Mitsujen starttien alkuperäisyydestä, niin kaikki Mitsut ovat olleet joko minulla tai vanhemmilla uudesta asti paitsi isännän nykyinen -91 Galantti, jonka se osti 6 vuotta vanhana ja 41 tkm ajettuna, joten en usko, että siinä olisi vielä vaihto startti ;).
 
Vs: Galant 99 sähköstartti

Juu , se on huonoa tuuria jos startti hajoo. Eipä kait ne yleensä mitsuissa oireile.
Nimim. "415 tkm ja alkuperäinen startti"
 
Vs: Galant 99 sähköstartti

Vanhassa duunipaikassa oli mitsun trukki,jossa 4g63 "kaasukaasarilla".
8 tuhannen tunnin kohdilla tuli ensimmäinen startin vaihto,ja kun kyseessä pk-yritys,niin startteja päivittäin myös tuli..

-88 GL:ssä alk.peräinen startti->lopussa vasta rupesi hiilet/kosketuspinnat temppuilemaan,muuten toimi ok (ajettu +350tkm).

-91 Exessä alk.peräinen startti,ajettu +310tkm,startatessa saa kyllä sahata,mutta huono käynnistyvyys taas johtuu muusta..

Työn puolesta huomaa hyvin,että VAG-konsernin tuotteet syövät kaikista eniten startteja,latureita,IMM:ä yms,eli se siitäkin "halvasta ajosta"..
 
Takaisin
Ylös Bottom