Hakutulokset

  1. M

    Pajeron 2.5 tdic Loputtomista öljyvuodoista

    Osaisiko kukaan sanoa mikä aiheuttaa 2.5 tdic koneen öljyyntymisen etupäästä imusarjan alta? Jakopää remontti on tehty kuukauden päivät sitten ja kopan alla ei vuotoja näkynyt.
  2. M

    Pajero gen2 tdi laturimurheita vaihteeksi..

    Mikähän sille nyt tuli? Nimittäin vaihdoin laturin kun vanhan laturin kiinnityskorvakko oli kulunut soikeaksi ja "uuden" laturin myötä tuli autoon sivuääni joka muistuttaa läheisesti samaa ääntä kuin viskoflekti kun kylmällä koneella lähtee liikkeelle. Ääni korostuu eniten tyhjäkäynnillä sekä...
  3. M

    Pajero gen2 säksätys kiihdyttäessä

    Mikähän sitä nyt vaivaa kun kuuluu säksättävää sivuääntä kiihdyttäessä. Kaasun kun päästää myös säksätys rahoittuu. Resonointi tuntuu jakolaatikon kepissä mutta itse ääntä en ole saanut paikannettua koska se kuulostaa ihan kuin kuuluuisi moottorin äänessä kuin kävisi vajailla sylintereillä...
  4. M

    Pajero tdic -92 gen2 outo säksätys 3. vaihteella

    Nonii, taas ollaan siirrytty maasturikansan joukkoon ja ajopelinä Pajero tdic -92 gen2 jonka omistajana olen ollut n, viikon. Menopelissä on kuitenkin alusta asti vaivannut krooninen tehon puute (aikasempi Pajero oli 90 tdic) joka tuntui ainakin näin perstuntumalta liikkuvan pirteämmin ja...
  5. M

    Laturiongelma jälleen!

    nonnii.. pitihän se arvata kun itse tekee niin huonosti käy :seina. Satuinpa tuossa kesällä kirimään laturin hihnaa turhan kovakouraisesti kun onnistuin katkaisemaan säätöpultin. Laturin alapultti oli kuitenkin niin tiukalla että hihna oli riittävän kireällä. Syksyn tullen alapultti oli päässyt...
  6. M

    pajeron laturin alipaineletkun pultti?

    tein tuossa laturiremonttia ja kuinka ollakkaan samalla onnistuin hukkaamaan alipaine tai oljynpaluuletkun pultin!! :seina. Joka tapauksessa sen "pienemmän" niistä. Joten kysymys kuuluukin; onko kellään tietoa mistä voisin hankkia uuden tai minkä kokoinen ko pultti on jos löytäisin vastaavan?
  7. M

    Pajero nostaa lämpöjä

    Eli ongelma on seuraavanlainen; Ilmojen lämmettyä lämpömittari on noussut ajon aikana n, 3/8 asteikosta kun aiemmin se on pysytellyt 1/4 asteikolla. Vaihdoin termostaatin kun arvelin ongelman olevan siinä. Siitä ei kuitenkaan ollut apua nimittäin lämmöt huitelevat edelleen likempänä puoltaväliä...
Takaisin
Ylös Bottom