Hakutulokset

  1. kjell

    Stealth osto?

    Terve Nyt iski Turbo kuume jällen onko kellän tietoa tästä autosta. 350+hp?? onko turbot vaihdettu 13b jne. T:Kjell http://www.nettiauto.com/dodge/stealth/6632574
  2. kjell

    Mitsu 3000GT-92 osto

    Terve olen taas tullut sihen tulokseen että pitäisi saada taas 3000GT. Onko teillä mitään tietoa tästä autoista http://www.nettiauto.com/mitsubishi/3000-gt/5952545 olisin kiitollinen jos joku tietää.
  3. kjell

    Mistä varaosat 3000GT

    Terve mistä saa nykyään varaosia 3000gt?. Olisiko 5v sitten kun minä tilasin osia kerhonjääseneltä jonka nimeä en muista. Hän asui jossain Vaasan lähellä ja osat olivat uudet.
  4. kjell

    3000gt rekisteriin

    Terve miten on nykyään jos halua saada sanotaan vaikka 1992-1995 jenkkimalli rekisteröity. Täytyykö olla semmoinen tarra kuskin ovessa missä lukee auton paino vai riitääkö jos lukee rekisteriotteessa.Ja miten on se vaatimusmukaisustodistus? T:KJELL
  5. kjell

    Pajero 3000 24v moottori=3000GT moottori

    JapanMotors on sellainen moottori jonka on otettu pajerosta.Ja ne väittäävät että on sama moottori 3000gt.Mutta kuin paljon eroa on, kun luin jostain että pajerossa on 180hv.Onko moottori muten sama paitsi suutimessa ja ecussa vai miten se on?
  6. kjell

    Mitsubishi GTO1991 ensirekisteröinti

    Terve olen vähän lukennut ja miettinnyt tätä asia ja onko se niin että ainoa on tämä paino ongelma.Jos se on ollut viimeksi englannin rekisterissä niin lukeeko siellä tämä kokonaispaino ja omapaino vai miten?.Onko noissa JDM autoissa millainen "typpikilpi" konehuoneessa ja onko sarjanumero...
  7. kjell

    Ovisisustus

    Hei onkos teillä joku idea, mitä voisi tehdä näille ovipaneleille, että ei tarvitsi ostaa uusia. Se alimmainen paneeli mulla kyllä on, mutta se ei ole nyt kiinni. Isoin ongelma on toi vaahtosysteemi, mikä on jäänyt kiinni ja se ei lähde noin vain irti. Voiko siihen liimata päälle jotain muuta...
  8. kjell

    EGR?

    Voiko egr vuotaa niin että mun ahtopaine mene toi valven kautta suoraan pakoputkeen elikää väärinpäin jos ymmärän ton idea??Ja voiko se poistaa kokonaan ja laittaa joku tiivistepricka tilalle mutta mitä tehdä noille 2 alipaineletkuille mitkä oli kiinni sihen ventiilin?
  9. kjell

    jakohihnasta outo ääni

    Siinä oli semmonen ääni että se häipyi aina kun moottori lämpeni nyt kun moottori on poissa ihmettelen jos se remmi on ollut liian löysänä kun toi hydralikka kiristin tappi oli täys ulkona.Muuten se näyttäisi niin että rullat kiristin ja remmi on vaihdettu kesällä 2006 ja hydralikka...
  10. kjell

    Coilovers

    Onko kellän kokemuksia näistä, halpoja ne näyttävät olevan vai?? http://www.streetperformance-butik.se/Shop/Index.php?ArtId=D2-M122-1_16557
  11. kjell

    3000GT Moottorin poisto

    Olen päättänyt ottaa moottorin sekä vaihdelaatikon pois, koska autossa on aika monta vikaa. 1. Se vuotaa kampiakselin molemissa päässä. 2. Outoa ääntä nokkahihnan alueelta, kun starttaa moottorin kylmänä. Ääni häipyy kokoonaan, kun se lämpenee (vesipumppu???). 3. Ahtopainekin vain 0.45bar...
  12. kjell

    3000gt tt-91 Japanista

    Elikkä miten paljon se auto japanista eroaa mun autoon kun on -92 USA:sta. Sen ainakin tiedän, että sen ohjaus on oikella puolella. Mutta miten on tekniikan ero? Mottori, laatikot, jne
  13. kjell

    3000gt -92 ahtopaine VAIN! 0.4bar

    :'( Hei ostin eilen ahtopainemittarin Splitfire merkkisen ja laitoin sen kiinni imusarjaan t-kappalen avulla. Mutta se ei näyttänyt enempää kuin 0,4bar vaikka miten kaasuttelin. Mikä on ahtopaine vakioina?. Mulla on ainoastaan plugi poistettu solenoidista, mutta en huomannut mitään eroa. Missä...
  14. kjell

    Ajovalot 3000gt

    Mistä saisi Hellan tai muun vastaavan merkkin ajovalot, jotka sopisi alkuperäisten tilalle. Kun on -92 mallinen jenkki, niin nyt siinä on joku sealed beam lamppu. Elikkä lamppu ja lasi on yhtä samaa.
  15. kjell

    Öljyvuoto

    Hei! Ostin eilen 3000gt -92 Turbon. Huomasin jo ostaessa, sen vuotavan öljyä. Se näyttäisi tulevan mottorin ja vaihdelaatikon välistä. Onko vaihdelaatikossa automaattiöljy, elikkä punaista. Öljy mikä vuotaa on ruskea. Voiko kampiakselin stefa vuotaa vaikka kytkin toimii hyvin. Mutta mä tykkään...
Takaisin
Ylös Bottom