Hakutulokset

  1. H

    Alapallonivelen vaihto CB- koriseen Lanceriin

    Käytin -93 Lancer GLi STW:ni katsastuksessa ja ainoa vika oli välystä oikeassa alapallonivelessä. Pitääkö tuohon vaihtaa koko alatukivarsi vai pystyykö pelkän alapallonivelen vaihtamaan? Motonetissä myynnissä oli tuohon vain alatukivarsi, onkohan siinä mukana myös alapallonivel? Onko tuo...
  2. H

    Lancer 1,6 GLi -93:n lamda ja vikakoodi 11

    Lancerissani 4G92 alkoi palaa CE- valo ja luin vikakoodit, antoi koodin 11( 1 pitkä ja 1 lyhyt) eli viittaa lamda- anturiin. Lamda vaihdettiin edellisen kerran noin vuosi sitten, voiko se hajota näin pian uudelleen? Pitäisi katsastaa piakkoin auto ja epäilen ettei mene päästöistä läpi jos tuo...
  3. H

    Lancer 1,6i 16V -93 kipinä kadoksissa

    Olen hakenut ja saanutkin tietoa aiheesta vanhoista viesteistä joissa tätä aihetta on käsitelty mutta haluan palata aiheeseen koska syytä kipinän puuttumiseen en ole löytänyt. Auto on CB4W mallia ja kone on 4G92. Lancerini on pelannut hyvin sen pari vuotta mitä minulla on ollut. Kuitenkin viime...
  4. H

    Lancer 1,6 GLi -93 farmarin päästöt

    Käytin Lanceria tänään konttorilla ja muuten kaikki oli OK paitsi päästöt pielessä. Tällaisia arvoja kone näytti: Tyhjäkäynti: >2000 r/min Mitattu Sallittu Mitattu Sallittu CO% 0,42 0,50 0,68...
  5. H

    1,6 GLi -93 Lancerin etupyörän laakerin vaihto

    Vasemman etupyörän laakeri? pitää kauheaa ääntä ja ajattelin sen vaihtaa. Onko paha vaihdettava ja paljonko pitää purkaa ennenkuin pääsee käsiksi? Pystyykö tekemään itse vai onko vietävä pajalle?
  6. H

    Defa Patriotin ohjelmointi

    Minulla on äskettäin käytettynä ostamassani Lancer -93 farmarissa asennettuna (ensiasennus?) Defa Patriot- hälytin. Auton mukana ei tullut mitään ohjeita, kaukosäätimiä, koodeja yms. joten tuo ei kai ole toiminnassa. Konehuoneessa on joku sireenin tapainen jossa A ja B nappulat ja kojelaudassa...
  7. H

    Lancer 1,6 GLi -93 farmarin tavaratilan katto

    Onko kellään tällaista farkkua? Ja voisiko joku täällä neuvoa millainen hylly/peitto tässä on. Onko se kiinteä vaiko rullattava? Tavaratilan sivuilla on kolot joihin hylly kai tulee kiinni? Ja jos jollain on ylimääräinen hylly niin voin ostaa sellaisen.
  8. H

    Defa Patriot keskusyksikko ja kaukosäädin

    Ostin äskettäin Lancer 1.6 GLi STW vm.-93. Autossa on Defa Patriot hälyytin tai niin ainakin uskon. Konehuoneessa on sireeni? jonka päällä nappulat A ja B sekä kojelaudassa punainen ledi. Ledi vilkkuu kun auto on käynnissä ja ovia on auki. Mistähän löytyy hälyttimen keskusyksikkö? Toimiakseen...
Takaisin
Ylös Bottom