Hakutulokset

  1. Samis

    Evo 8 lämppäri ongelma

    Vs: Evo 8 lämppäri ongelma myös veikkaisin etuvastusta.
  2. Samis

    Acd häikkää!

    Vs: Acd häikkää! Saako pumppua purettua ? mikä sieltä sitten oikein hajoaa ? onko kellään mitään havaintoa
  3. Samis

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? jep ac/dc on :peukku vielä kun oppii hitsaamaan kunnolla
  4. Samis

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? tig hitsauskone :)
  5. Samis

    AYC öljyjen vaihto?

    Vs: AYC öljyjen vaihto? Jos vaihtaisi AYC öljyjä useammin esim n.15-20tkm välein, niin saataisiinko sillä pidennettyä pumpun käyttöikää ? Vai onko se vaan siinä että ne pumput on p**koja jo tehtaalta lähtiessä, että niillä ei oikeasti ole käyttöikä kuin joku 50-100tkm jollain ei edes sitäkään...
  6. Samis

    Evo V/VI valomuutokset

    Vs: Evo V/VI valomuutokset Harrastukseen meneviä eurojahan ei lasketa ! :) ja tämä harrastus yleensä vie kaiken mitä tulee ! Itekki samaa mieltä että kerralla kunnolliset tarvikkeet ettei sitten tuu niitä ärräpäitä.
  7. Samis

    jakopää remontti evo 8:siin?

    Vs: jakopää remontti evo 8:siin? Itse voisin suosia Castrol TWS 10w-60, sitä käyttäisin itse. Fin ranaco suositteli kendalia voimansiirtoon, mutta tuntui että ei ainakaa evo 3 ollut hyvä vaihtoehto, Eli kääntyisin Red Linen öljyihin tässä suhteessa, muutamassa ajoneuvossa käyttänyt niin...
  8. Samis

    Evo 3 vetarin stefa

    Vs: Evo 3 vetarin stefa Selaileppa foorumia, varmaan 5 kertaan kirjoitettu evo 3 litratilavuudet jne 8)
  9. Samis

    EVO3 Vaihdekepinpussin irroitus

    Vs: EVO3 Vaihdekepinpussin irroitus Hyi! ei saa yhdistää evoja ja väkivaltaa :o
  10. Samis

    evo 8 takupuskuri evo 9:siin?

    Vs: evo 8 takupuskuri evo 9:siin? Eiköhän se ihan heittämällä mene, ja minun mielipide on että ysin puskuri on hienompi ;)
  11. Samis

    Evojen moottorien vaihtaminen

    Vs: Evojen moottorien vaihtaminen Uskoisin ettei saa, tai varmaan rakentamalla joo mutta, Uudemmissa evoissahan kone+vaihteisto on päin vastoin kuin kolmosessa.
  12. Samis

    Akku evo 3:een

    Vs: Akku evo 3:een Luulisi ihan perusakun riittävän, vanhan mitoilla varaosa liikkeeseen niin löytyy. Ne paremmat akut maksaakin sitten taas melkein tuplat perusakun hinnasta. korjatkaa jos olen väärässä, omaan kolmoseen riitti ihan hyvin niin kesän helteille ja talven pakkasille perus akku
  13. Samis

    evo 5 kytkimen vaihto

    Vs: evo 5 kytkimen vaihto offtopic ai muidenkin evo harrastamista häiritsee toi pakollinen maan palveleminen ;D kyl sitä itelki lähtö on, siitä syystä jää uusi evo tältä vuodelta tilaamatta :(
  14. Samis

    Hienoin Evo kautta aikojen

    Vs: Hienoin Evo kautta aikojen pakko myöntää että antaisin auto X huonoimmat pisteet. vaikka auto on kehittyneempi ja jne niin silti en pidä evolaisena :( keula ilme häijy ja hyvännäköinen mutta peräpään ryssineet tehtaalla ::) huom mielipide! ei saa vetää hernettä nenään...
  15. Samis

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Kiitokset mikko ! ja toivotaan parasta että asia kääntyy parempaan suuntaan :)
  16. Samis

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku omissa evo III papereissa oli istumapaikkojen lukumäärä 4..
  17. Samis

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Ja koska kyseinen pykälä/säännös on lyöty voimaan ?
  18. Samis

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku tämä selvensi jo hiukan.. naurettavaa touhua. Kun itsekkin olen uutta evoa tuomassa vanhan tilalle japseista myös sen takia että auto on 4 ovinen ja käytännölllisempi jos on kavereita kyydissä. muttta kuten ylempänä oli joku maininnut niin onko sitten mahdollista...
  19. Samis

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Nyt lyö vähän yli, olen vähän ulkona aiheesta. Eli siis jos tuon japseista auton, niin se rekisteröityy suomeen 2-paikkaiseksi ? Selventäkää hiukan mistä on kyse. ?! ???
  20. Samis

    evo iv nakuttaa

    Vs: evo iv nakuttaa näin on
Takaisin
Ylös Bottom