Hakutulokset

  1. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema*korjattu* No juu kyllähän siinä haettiin vaikka mistä vikaa, mutta pumppu meni uusiksi. (pelkkä pumppu n.460e ja kun otti koko paketin niin jäi alle 400e!) Ja niin kuin kirjoitin niin vaikka koneet ja omakin painemittari näytti 3,2baaria niin todellinen oli 2,4bar...
  2. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema No niin pumppu vaihdettu ja toimii! :driver Näin jälkiviisaana on helppo sanoa että mitäs mä sanoin. Ihmettelin niin merkki kuin muillekin ammattilaisille sitä kun ennen avasi tankin korkin niin suhina oli melkoinen ja se loppui vähän ennen kun ongelmat alkoi. Mutta...
  3. A

    Space Wagon -00 2,4GDI käyntiongelmat*korjattu*

    Vs: Space Wagon -00 2,4GDI käyntiongelmat*korjattu* Vika on löydetty! :driver Kyseessä oli siirtopumppu. Nopein diagnoosi olisi ollut kuten itsekkin ihmettelin jonkun aikaa ennen kuin auto rupesi temppuilemaan- bensakorkin avatessa ei enään suhahtanut kuten aikaisemmin oli tehnyt. Mutta kun ne...
  4. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema :peukku Löytyhän se vika! Eipähän tiedä Timanttiset eikä Vemixkään että Wagonissa on kuin onkin suodatin (varmaan lankuissakin) Ongelma oli kun bensaa ei tullut niin ilma jäi (en ole varma, korjatkaa jos olen väärässä) painemittariin ja täten ei paine heilahdellut...
  5. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema No eihän se käynnytkään niin helposti :seina Toimihan se vähän aikaa mut taas. Nyt sillä pystyy ajamaan joskus jopa 5km tai sitten 200m. 5min starttaamatta ja taas menee miten menee. Pumpulta paineet n.3bar kyllähän taitaa olla että korkeapainepumppu temppuilee tai...
  6. A

    GDI-kuskeille EGR gallup!

    Vs: GDI-kuskeille EGR gallup! No niin nyt on -00 Wagonikin tulpattu. Ennen putsausta ja tulppausta oli ainakin yksi ärsyttävä piirre, aina kun lähti liikkeelle piti olla tosi tarkkana ettei auto sammu, nyt tuota ongelmaa ei ole. Minä laitoin 2x0,75mm rst levyä päällekkäin ja uudet tiivisteet...
  7. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema Jiihaa!!! :driver Ensimmäisen kerran kuukauteen heitin n.20km lenkin ja auto toimi kuin junan vessa! En nyt tiedä EGR tulppauksesta johtuvia parantumisia, mutta alavääntö on hieno. 40km/h nelonen päällä ja rupee kiihtymään nikottelematta. Itse ongelma oli/on...
  8. A

    Ongelmia sähkölaseissa *korjattu*

    Vs: Ongelmia sähkölaseissa Varmaankin on johto nirhautunut ja saa oikosulun ja siksi sulake palaa. Ja jos samasta sulakkeesta menee takaovien laseille virta, voi ongelma olla sielläkin.
  9. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema Aamulla kun en muuta keksinyt niin otin paineen säätimen pois niin selvisikin että polttoaine jumiutuu välille korkeapainepumppu-paineensäädin!!! Mistähän vois ruveta kaivelemaan?
  10. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema No joo. Tietäisköhän kukaan miten voi koko ajan tulla ilmaa polttoaine järjestelmään ja nimenomaan koneeseen? Clavurionin neuvoma ilmaus toimi aina aikaisemmin, mutta tänään ei enään tullutkaan paineensäätimen paluuletkusta polttoainetta, eikä näin ollen lähde...
  11. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema Sain jo lauantaina käyntiin, olin pumppua kasatessa jättänyt o-renkaan huonosti eikä nostanut painetta sekä korkeapainepumpun ja paineensäätimen välinen letku oli sen verran hapero että siitä sai ilmaa. Nyt ei naputa, mutta eipä tuo sen kummemmin käy, nykyään ei anna...
  12. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema No niin! Käyntiin lähti mutta vanhat tai oikeastaan pahemmat vaivat! Nyt ei kaasuun voi koskea juuri ollenkaan kun tukehtuu. Sen jälkeen käyntiin saaminen vaatii ainakin kymmenen starttausta. Heti aluksi kun sain koneen käyntiin niin jakotukille menevästä...
  13. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema No niin! Tulihan illalla putsattua bensa pumppu ja 'kaukalo'.(pumpun alla) Hiekkaa ja muuta töhnää oli varsinkin siellä kaukalon pohjalla ja tietysti siinä 'säkissä'. Suhteellisen helppo homma kun otti takapenkin pois ja sieltä luukun kautta operoimaan. Auto...
  14. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema Ok! Kiitos vinkistä.
  15. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema Eihän tossa Wagonissa ole semmoista. En kyllä ymmärrä miksi ei, ellei sitten tankissa imuputken päässä? Ja sehän vähän kummastuttaakin kun ajelee pinta kaasulla niin kulutus on norm. n. 8 litraa mutta sitten kun on pakko esim. ylämäessä ketkuteltava kaasun kanssa...
  16. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema Joo täytyy varmaan käyttää Mega-Autossa luetuttamassa koodi. Mutta onko se mahdollista että jos vaikka polttoaine putki ois tukossa niin koodi olisi sama? Purin tänään säätimen ja putsailin sitä. Olihan siellä semmoista läpinäkyvää 'limaa' varsinkin siirtopuolella...
  17. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema Korjaus edelliseen että siinä luki pelkästään paineensäädin, en muista antoiko se minkäänlaisia numero koodeja. Mutta taidanpa tehdä sen ledi-testerin, kunhan huomenna pääsee kaupoille.
  18. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema Auto oli 'pajalla' mutta se on tunnettu alan piireissä osaavana miehenä ja kyllä siinä läppärissä luki polttoaineen paineensäädin. Mutta kisamontussa pätkähti mieleen, että mitä jos se onkin esim. pumppu. Olisi pitänyt katsoa paineita silloin kun painaa kaasua ja jos...
  19. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema Tässä oli kysymys Wagonista, mutta alunperin tulin tänne Galant puolelle kun näitä uudempia ja 2,4GDI mallisia ei Suomessa paljon ole ja konehan on varmaankin sama kuin Galantissa ja täällä on kokemuksia em. koneista. Paine oli mittauksessa n. 50bar. ja pysy hyvin...
  20. A

    2,4GDI:n -00 propleema*korjattu*

    Vs: 2,4GDI:n -00 propleema No niin sain eilen nilkutettua pajalle ja diagnoosi oli polttoaineen paineensäädin! Hinta 1100e. Pystyyköhän tuota korjaamaan tai korvaamaan jotenkin edullisemmin? Tulihan tossa ostettua turhaan kaasuläpän asennon tunnistin, että jos joku joskus tarvii moista niin saa...
Takaisin
Ylös Bottom