Hakutulokset

  1. N

    Pissapojan kytkentäkaavio evo-4

    Vs: Pissapojan kytkentäkaavio evo-4 taas toimii, vikana oli kontakti häiriö viiksessä
  2. N

    Pissapojan kytkentäkaavio evo-4

    Vs: Pissapojan kytkentäkaavio evo-4 joo mittailin ja virtaa ei tule.. Vihreään ja mustavihreään johtoon tulee jatkuvasti 12v yleismittarilla mitattaessa pissapojan asennosta riippumatta, mutta kun laittaa koelampun niin virtaa ei tule ja sit siinä mustassa johdossa tuntuis olevan jatkuvasti...
  3. N

    Evo 4:een isot Brembon jarrut

    Vs: Evo 4:een isot Brembon jarrut ei ole, on korkeussäädettävä mutta nytkin on kaaren ja takarenkaan välissä varmaan 30mm tilaa mutta rengas törmää suoraan kaareen kun tulee tarpeeksi joustoliikettä. Edessä ei ole ongelmaa mutta renkaat menevät siellä aikas lähellä sisälokasuojaa renkaita...
  4. N

    Evo 4:een isot Brembon jarrut

    Vs: Evo 4:een isot Brembon jarrut Mulla on omassa nelosessa brembot joka kulmassa ilmeisesti vitosesta ja hyvin tuntuu toimivan, ABS ja jarruvoimatkin tuntuis menevän hyvin. Ainoa on että mullakin on 17" TME vanteet niin ei voi olla kovin iso kummi päällä kun ottaa kaaren ulkoreunaan kiinni eli...
  5. N

    IV valot

    Vs: IV valot Eli niitä valojen korkeudensäätö johtosarjaa ei sitten saanutkaan veholta vaan ne jäi jälkitoimitukseen eli ei tule koskaan tai sit kestää hyvin kauan. Niitä on jo yks kaveri odottanut pari kuukautta eikä näy.. Nopeampaa on siis tehdä itse
  6. N

    Pissapojan kytkentäkaavio evo-4

    olisko kellään jotain kytkentäkaaviota tai tietoa pissapojan kytkennästä. Moottorille tulee 3 johtoa josta yhdesä on maadoitus mutta 2 pitäisi tulla sit virtaa riippuu kumpaa pesuria haluaa käyttää. Mulla ei siis tule virtaa ja sulakkeet on tietysti katottu. Kysymys kuuluukin että onko pesurissa...
  7. N

    Brembot IV:ssä?

    Vs: Brembot IV:ssä? kiitän
  8. N

    Brembot IV:ssä?

    Olen katsellut tossa netissä kuvia niin tuntuis ettei nelosissa ole näkynyt brembon satuloita tai ei ainakaan ole sit punaisen väriset.. Kun omassa on ainakin brembot joka kulmassa ::) Eli onko se joku optio vai onko mun autoon vaihdettu mahdollisesti vitosen jarrut?
  9. N

    IV valot

    Vs: IV valot veholta n.40€ johtosarja. siitä en tiedä mitä siihen sisältyy ja varaosa numeroa en tiedä kun kaveri hommaa ne. Mut pistän varaosa numeroa sit kun saan ne käteen.
  10. N

    IV valot

    Vs: IV valot liittimet pitäis saada kans veholta parilla kymppii.. täytyy katsoa jos töissä olis sopivia liittimi niin vois ne itsekin sit tehdä. Mut kiitos nyt noista tiedoista, ihmetellään lisää jos savu nousee :D
  11. N

    IV valot

    joo haulla vois löytyä.. en nyt löytäny itse.. mutta kuitenkin asiaan. Eli pitäis IV laittaa etuvalot ja korkeudensäätökatkaisian jotka hommaan vehosta niin sattuisko jollain olemaan jotain kytkentä kaavioo korkeuden säätöä varten vai muistaako joku ulkoa eli lähinnä se kiinnostaa että onko...
Takaisin
Ylös Bottom