Hakutulokset

  1. Memphisto

    Pajero vm-92, oik. sähköikkunaongelma

    Heippatirallaa pitkästä aikaa! Elikkäs Pallero on ollu levossa pitkään ja nyt kun olen alkanu virittelemään sitä tulille, vänkärin ikkunan menin laskemaan ihan alas ja nytpä tuo ei nouse enään ylös. :seina Virtaa tulee ja vänkärin ikkuna on aina ollu hitusen kankeampi. Olisko moottori vaan...
  2. Memphisto

    Mitsubishi Pajero V6 3500 aut. vm-98 käyntiongelma

    Hei pitkästä aikaa! Tällanen ongelma ilmaantui vaimon palleroon, kun oltiin kylille lähdössä ja auto kävi tyhjäkäynnillä pihalla, mokoma sammui äkkiarvaamatta. Noh siinä starttailin käyntiin ja käyntiin lähti ja pienen nikottelun jälkeen rupesi käymään tasaisesti. Kyliltä palatessa teki ajossa...
  3. Memphisto

    Pajero kallellaan...

    Meidän Pallero on kallellaan. Tuo vänkärin puolen etukulma on alempana ku kuskin puoli. Renkaissa on yhtä paljo ilmaa. ;D Onko siellä joku kiristysmahdollisuus? "Vääntöjousi" tai mikä lienee? ???
  4. Memphisto

    Takapyörän laakerin vaihto Pajeroon

    Elikkäs, kävikin niin, että laakeri hajosi työpaikan pihalla. Auto on vm-92 Pajero. Millanen homma tuo laakerin vaihto on ja miten se tapahtuu??? ??? En ole ennen mokomaa tehny. :(
  5. Memphisto

    Takalasin pyyhkijän moottori, Pajero -92

    Tällanen nopea kyssäri. Onko 1991-96 mallin pitkissä pajeroissa tuo takalasin pyyhkijän moottori samanlainen, kuin pätkäpajessa???? Turha laite, tiedän, mutta silti niin mukava saada toimimaan. Meinaan meikäläisen kotterosta mokoma on kärähtäny. :-\
  6. Memphisto

    Pajen öljyistä. Kannattaako luottaa?

    Terve taas! :) Elikkäs, homman nimi on tämä ikuisuuskeskustelu, eli öljyt. Tiedän, että foorumilla on useita topiceja kyseisestä aiheesta, mutta silti ajattelin aloittaa "oman" keskustelun. :) Otsikkolla viittaan siihen, että uskaltaako kuinka hyvin luottaa esim. Teboilin sivustolta löytyvään...
  7. Memphisto

    Pajeron kytkin.

    No terveppä taas! :) Elikkäs sellaistä kyselyn tynkää/kommentointi mahdollisuutta tässä jakelisin, kun täällä oli pari päivää lauhoja kelejä ja sit iski pienet pakkaset niin huomasin, että Palleroni kytkinpoljin ei palaudu enää ylös asti. Eli jää tuollaset 2cm "nollapisteestä". Vaihteet menee...
  8. Memphisto

    Pajero vm-92 jarrujen merkkivalo...

    Moikka taasen. :) Elikkäs nyt heräsi mielenkiinto Pajeron mittaritaulussa olevaan jarrujen merkkivaloon. Tässä minun "Pallerossa" on tuo ALB jarrumekanismi ja on jo jonkin aikaa merkkivalo palanu taulussa sillon tällöin. Yleensä merkkivalo jää palamaan käynnistäessä, mutta kunhan konehuoneen...
  9. Memphisto

    -92 Pajerossa "letkulämmitin"...

    Moi! Elikkäs, kyselisin vähä tuosta "letkulämmittimen" toiminnasta.... tai miten sen pitäis toimia. Pajeroni on näitä "laadukkaita" saksantuontiautoja. :) Autossahan ei tietenkää ollut lohkolämmitintä joten edellinen omistaja oli asentanut...tai siis asensi minua varten ennen myyntiä...
  10. Memphisto

    Ruoste, tuo Pajeroiden kirous!!!

    En siis tietenkään väitä, että tämä olisi vain Pajeroiden ongelma, mutta itse nyt satun omistamaan kyseisen kulkuneuvon niin piti tuo otsikkokin laittaa sitte sen mukaan. :) Elikkäs, kävipäs täässä hetki sitten sillai, kun lähdin tutkiskelemaan Pajeroni kuskinpuolen takasuojassa olevaa reikää...
  11. Memphisto

    Pajero -92 hehkun rele pätkii...

    Moikkelis! Pajero -92 hehkun rele on ruennu "räpyttämään". Eli tarkemmin sanottuna jälkihehkun aikaan rele lyö itseään päälle ja pois, pitää kerrallaan ehkä 2-3 sekuntia päällä. Olisko vika ihan itse releessä vai voisko joku hehkuista olla sanomassa työehtosopimustaan irti? Kiitos vastauksista...
  12. Memphisto

    Virta katoaa akusta... ja nyt lähti laturi remonttiin!!!

    "Napero" -92. Yhtä-äkkiä yllättäin katos virrat akusta. Olen tässä nyt pähkäilly, jotta onko ongelma akussa vai akun ulkopuolella. Akun oon pariin otteeseen ladannu ja auton saa hyvin käyntiin (luonnollisesti), mutta jonku ajan päästä ku sammuttaa ja yrittää uudestaan nii johonaki on virrat...
Takaisin
Ylös Bottom