Hakutulokset

  1. kiksin

    Evo 4 etunivel

    Moi! Olis sellanen ongelma et pitäis vaihtaa Evoon oikeetunivel... Tietääkö joku jos esim. Lancerin osa sopii vai pitääkö olla ihan Evon oma? Kiitos etukäteen vastauksesta :)
  2. kiksin

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys Okej, onko mitään helppoo tapaa kattoo et jos ne on sielä japanis tehny siihen muuta ku nostanu ahtopainetta?
  3. kiksin

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys nyt kun te puhutte noista ahtopaineista.. Mitä ku mä ostin täs syksyllä tän mun evon nii ne sanoi että se on iha vakio.. Mutta tämä ahtopaine on 1.4 nii ei se voi olla iha vakio? ja ei ainakaa vielä mitää isompaa vikaa ole tullu...
  4. kiksin

    Evo korjaamo Vaasan lähiöllä.

    Vs: Evo korjaamo Vaasan lähiöllä. No ensin mulla oli sellanen ongelma että auto sammui aina välillä ku painoin kytkintä alas se on ollu ny poissa muutama kuukausi, sitten rupes sellanen että jos olin ajelemas ja sammutin auton vähäks aikaa nii sammui vaan aina ku käynnisti sen(haisee pensalle...
  5. kiksin

    Evo korjaamo Vaasan lähiöllä.

    Elikkä onko kellään kokemuksia tai vinkkejä että missä täällä Vaasan lähellä olis hyvä ja suht halpa korjaamo jossa saisi evon kuntoon? :) En tiedä yhtään mitä vikaa siinä on, ollu vähä kaikenlaista siitä asti ku ostin sen. //Christian Nord
  6. kiksin

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys http://www.jrm-racing.se/ tuolta mä ainaki suosittelen että vois käydä kattomassa jos haluaa vähä piristystä evoon:)
Takaisin
Ylös Bottom