Hakutulokset

  1. Jan76

    Evo V/VI valomuutokset

    Vs: Evo V/VI valomuutokset Olin muistaakseni ko. firman aiemmin yhteydessä. Ei säätömoottoreita tai paikkaa sille. EDIT 5: http://www.lancer-cj0.eu/shop/main_bigware_34.php?bigPfad=30_42_54&items_id=123&bigwareCsid=1899141a45749986da24365f74248e96 Mitsubishi Lancer EVO 5 6 Klarglas...
  2. Jan76

    Evo V/VI valomuutokset

    Vs: Evo V/VI valomuutokset Tarvikeumpiot ovat kuulemma "raidallisella" lasilla kauttaaltaan. Joten näyttääkin yhtä onnettomalta mitä ovat. (riippuen valmistajasta) Alkuperäiset ovat kuitenkin pääosin kirkkaalla lasilla.
  3. Jan76

    Tonnilla voimaa

    Vs: Tonnilla voimaa http://www.shop.indigo-gt.co.uk/product_info.php?cPath=21_29_96&products_id=834 ~600e http://www.shop.indigo-gt.co.uk/product_info.php?cPath=21_29_96&products_id=3121 (catback) ~350e + Muutama kymppi rahtiin.. Paljon kehuttu.. Blitz nur spec R...
  4. Jan76

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! ^ Kysyinkin että mitä siitä lapusta oikein selviää? Siis tavan rahtikirja, josta selviää oleellinen. Joo, pahoittelut malttamattomuuttani.
  5. Jan76

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! Nyt menee jo pahasti OT: Mutta miksi näistä ei sitten puhuta? Ymmärrän että tämä on jollekin bisnes, mutta jokainen puntaroi riskinsä sitten itse. Ehkä parempi että jokainen ottaa sitten asioista itse selvää. :nykii ^ ast: Joo tätä juuri hainkin. Eli siitä...
  6. Jan76

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! Juuri tuli tietoa.. Eli 31.7 on arvioitu rantautuminen. Ja kohtapuolin välittäjä laittaa lentorahtina paperit, niin mitä siitä B/L (Bill Of Lading) oikein selviää? Eli missä vaiheessa pitää huolintaliikettä alkaa häiritsemään? Pystynkö seuraamaan euroopan...
  7. Jan76

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! Ja mullahan lähtöpäivä oli vasta viime maanantai, joten tuleeko kahdeksassa viikossa Hankoon? Nii ja Osakan liepeiltä lähti. Melkein malttaa odottaa.. Oli miten oli, niin Joulu tulee etuajassa! :peukku
  8. Jan76

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! Siis kävikö sulla sitten mäihä konttorilla vai hommasitko kaikki valot timanttitiskiltä? Itse olin ainakin siinä luulossa että vain etulyhdyt pitänee vaihtaa.. No sitten se selviää kun auto on katseluetäisyydellä.
  9. Jan76

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! RORO'lla tulee. Joo ei pitäs olla ihmeempiä. Tuntuu vaan aina löytyvän seuraava kapula rattaisiin, kun edellisestä on juuri selvitty. Muutama lisämittari sinne jäi paikoilleen, joita ei raksittu piiloon. Joten jäi niille rosmoille edes jotain huonon palkanlisää...
  10. Jan76

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! Moi vaan kaikille tännekin! Tunnustettava on, tilasin (JDM) Evo 6 TME'n ja nyt sitä kuumeisesti odottelen. Tarkoituksena aloittaa kilvitys vasta ensivuoden puolella. Toivottavasti se ei enään tuosta hankalammaksi muutu. Jännityksellä odotellaan tulevaa.. Pääasia...
Takaisin
Ylös Bottom