Hakutulokset

  1. A

    GALANT 2.0 GTI TURBO ÖLJYVUOTO

    Terve, olisko kenelläkään vinkkiä mitsuun tulleesta öljyvuodosta. Historia: Vaihdoin pari viikkoa ennen joulua uudet öljyt ( Mobil 1 5W-50) ja suodattimen kilometrien perusteella. Joulun pyhinä jouduin käyttämään autoa - 27C pakkasessa ilman esilämmitys, kiitos rikkinäisen lokilämmittimen, ja...
  2. A

    Mitsubishi Galant voimansiirron vaihto

    Kyseessä on -90 GTI 4WD 4WS Galant johon on rakennettu "EVON" moottori ja kytkin. Voimansiirrton kestävyys hieman huolestuttaa ja nyt varannut siihen EVO3-4 vaidelaatikon, jakolaatikon ja perän. Tässä foorumissa olevista jutuista olen ymmärtänyt, että takapääsä pitää hieman tehdä hommia: WS...
  3. A

    Kokemuksia Galant -90 etupyörän laakerin vaihto

    Oikean etupyörän laakerilla oli kilometrit täynnä ja sen väljyys alkoi jo ilmeisesti haitata ABS:n toimintaa. Hain tänään uudet laakerit ja stefat merkkiliikkeestä molempiin etupyöriin ( n. 140 EUR ) ja aloitin rempan. Purkaminen meni aika helposti, pyörä pois, jarrusatula irti, jarrulevy...
  4. A

    Vertailutietoa GTI Turbotetusta Galantista

    Kävin eilen penkittämässä -90 GTI Galantin 4X4 joka on "turbotettu" eli moottori on rakennettu uudelleen edellisen omistajan toimesta ( EVO 4 ). Nykyisillä asetuksilla, 1.2 bar ahto, numerot ovat 280 PS ( 205 kW ) 6500 rpm ( 171 km/h 4. vaihde ) 370 Nm / 3650 rpm. ;D Kun autossa on normaali...
  5. A

    EVO3:n voimansiirron siirtaminen GTI Galattiin

    Onko kellään tietoa/kokemusta, pystyykö EVO3:n voimansiirron ( vaihdelaatikko+jakolaatikko+kardaani+täydellinen taka-akseli ) asentamaan -90 GTI Dynamic Galattiin? Nyt on pikuinen huoli, että paikat eivät kestä turbon voimaa...
Takaisin
Ylös Bottom