Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Terve,
olisko kenelläkään vinkkiä mitsuun tulleesta öljyvuodosta. Historia: Vaihdoin pari viikkoa ennen joulua uudet öljyt ( Mobil 1 5W-50) ja suodattimen kilometrien perusteella. Joulun pyhinä jouduin käyttämään autoa - 27C pakkasessa ilman esilämmitys, kiitos rikkinäisen lokilämmittimen, ja...
Kyseessä on -90 GTI 4WD 4WS Galant johon on rakennettu "EVON" moottori ja kytkin.
Voimansiirrton kestävyys hieman huolestuttaa ja nyt varannut siihen EVO3-4 vaidelaatikon, jakolaatikon ja perän.
Tässä foorumissa olevista jutuista olen ymmärtänyt, että takapääsä pitää hieman tehdä hommia: WS...
Oikean etupyörän laakerilla oli kilometrit täynnä ja sen väljyys alkoi jo ilmeisesti haitata ABS:n toimintaa. Hain tänään uudet laakerit ja stefat merkkiliikkeestä molempiin etupyöriin ( n. 140 EUR ) ja aloitin rempan.
Purkaminen meni aika helposti, pyörä pois, jarrusatula irti, jarrulevy...
Kävin eilen penkittämässä -90 GTI Galantin 4X4 joka on "turbotettu" eli moottori on rakennettu uudelleen edellisen omistajan toimesta ( EVO 4 ).
Nykyisillä asetuksilla, 1.2 bar ahto, numerot ovat 280 PS ( 205 kW ) 6500 rpm ( 171 km/h 4. vaihde ) 370 Nm / 3650 rpm. ;D
Kun autossa on normaali...
Onko kellään tietoa/kokemusta, pystyykö EVO3:n voimansiirron ( vaihdelaatikko+jakolaatikko+kardaani+täydellinen taka-akseli ) asentamaan -90 GTI Dynamic Galattiin?
Nyt on pikuinen huoli, että paikat eivät kestä turbon voimaa...