Hakutulokset

  1. J

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia Muistaakseni se näyttää evoscanilla aina tuon 8,2V. Vain painearvo oli järkevä. Ainakin RHD autossa juuri se vasemman a-pilarin kickpaneelin takana oleva liitin voi hapettua ja aiheuttaa boksin näkemää jänniteheittelyä. Tästä liittimestä pystyy loggaamaan...
  2. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Mä olin liikkeellä tuolla keltaisella evo 7 (ysi) faceliftillä. Sä morjenstit vissiin siitä valkoisesta evo 5:sta?
  3. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Jos toi keltainen evo 9 (joka on 7 mut haluaisi olla 9) tuli vastaan välillä raisio-nousiainen niin sit olin mä ja mennyt kyllä täysin ohi sun morjenstus. Mut moro vaan jos näin oli....
  4. J

    yleistä keskustelua Evo 7:sta

    Vs: yleistä keskustelua Evo 7:sta Mulla on seiskassa ihan sama ominaisuus eli valot jää päälle kunnes avaa oven. Tämä siis kun valot on väännetty päälle asentoon. Muuten sammuu normaalisti jos vääntää ne pois katkaisijasta. Luulin et se oli hälyttimen ohjaama juttu. mugenpower88 onko sulla...
  5. J

    Vastauksia kysymykseen: Evon alustan kolinat

    Vs: Vastauksia kysymykseen: Evon alustan kolinat Mulla oli juuri evo 7:ssa etualatukivarren takapusla väljä. Ja sehän on sellainen kumiin valettu uniball nivel eli ei pitäisi paljon antaa periksi jos ei jo kolise reilusti. Omassa autossa renkaat vapaana nosturilla....ei havaittavaa välystä...
  6. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Olisiko Driftaaja Hyvönen tai ainakin tuntomerkit täsmää ja on töissäkin tossa raisiossa. Riippuu mitä korimallia oli. Hyvösellä Evo 7 ,jossa ysin puskurit ja hiilaripelti. Muistaakseni rekkari oli jotain tohon suuntaan.
  7. J

    Evo 7 Evo 8 ja Evo 9 Vaihdelaatikon irroitus "Step by step" ohje

    Vs: Evo 7 Evo 8 ja Evo 9 Vaihdelaatikon irroitus "Step by step" ohje Mulle se ei ollut edessä siinä, mutta sen voi ottaa pois jos haluaa vaikka uusia samalla kardaanin stefan ja tutkia sitä muuten eli avata kulmavaihteen. Jos sen ottaa pois autosta niin sitten pitää ottaa enemmän huomioon eli...
  8. J

    Evo 7 Evo 8 ja Evo 9 Vaihdelaatikon irroitus "Step by step" ohje

    Vs: Evo 7 Evo 8 ja Evo 9 Vaihdelaatikon irroitus "Step by step" ohje Joo se selvisi kun oli aski irti, että kuvaamallasi tavalla se kuuluu tehdä. Siinä hks kytkimessä oli haarukan akseli paljon pidempi kun normaali ja tulee tosiaan siitä laatikon propusta ulos. No tietää ensikerralla sitten...
  9. J

    Evo 7 Evo 8 ja Evo 9 Vaihdelaatikon irroitus "Step by step" ohje

    Vs: Evo 7 Evo 8 ja Evo 9 Vaihdelaatikon irroitus "Step by step" ohje Pienenä vinkkinä irroitusta aikoville.... Tein vähän aikaa sitten Evo 7 kytkimen vaihdon ja jätin jakolaatikon autoon paikoilleen eli siihen apurungon päälle. Näin välttää sen ayc:n ilmauksen ja ei tarvii taistella sitä pois...
  10. J

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Ei pitäisi olla niin vaikeaa, mutta.....Kysyin tätä asiaa nyt neljältä eri katsastusmieheltä joista 3 tekee noita paljon. He sanoivat että kuljettaja on jo mukana auton omamassassa eli esim. mulla evo 5 ja omamassa 1360kg. Ja tämä paino tulee suoraan EC:stä jos...
  11. J

    Evo1,Evo2,Evo3,Evo4 Crankwalk-kytkin-kysely

    Vs: Evo1,Evo2,Evo3,Evo4 Crankwalk-kytkin-kysely Joo selitin vähän huonosti tossa ekassa viestissä, tarkoitin että sen huomaa pienemmissä kilometrimäärissä noissa autoissa joilla ajetaan kaupunkia enemmän. Eli joka tapauksessa se tulee,mutta havaitaan vasta myöhemmin jos ajetaan pitkää matkaa...
  12. J

    Evo5 - täristää/paukuttaa rattia

    Vs: Evo5 - täristää/paukuttaa rattia Sä tarkoitat varmaan sitä ohjausakselin liitosrihlaa ohjausvaihteeseen joka lukittu pultilla rintapellin läpiviennin kohdalta. Se on kyllä piukassa eikä välystä siinä vaan niiden kahden ohjausakselin ristinivelen välissä olevassa rihlassa, joka sallii...
  13. J

    Evo1,Evo2,Evo3,Evo4 Crankwalk-kytkin-kysely

    Vs: Evo1,Evo2,Evo3,Evo4 Crankwalk-kytkin-kysely En äänestänyt, koska ei koske minua, mutta vastaan tähän vähän mutua...Jos tämä markho haittaa niin poistan kyllä tämän tai siirrän tohon toiseen topicciin. Ton syntymiseen varmaan vaikuttaa myös se millaista ajoa autolla on. Eli jos ajetaan...
  14. J

    crankwalk

    Vs: crankwalk Oletus metsään ja hyvä että varmistit. Vaikuttaa varmaan laakerin kulumiseen myös se millainen paineasetelma autossa on eli jos jäykkä niin kuluu nopeammin. Voisiko se olla syynä myös ettei noissa 6-pulttisissa kulu jos asetelma löysempi!! Noista koneista en tiedä missä...
  15. J

    crankwalk

    Vs: crankwalk Evo 6 manuaalista löytyy tieto että päittäis/pitkittäislaakeri on erillinen liuska, kuten yleensä eikä ole kiinni runkolaakerissa. Olettaisin että tämä pätee myös evo 4:jään. Evo 3 ja vanhemmista en tiedä missä liuska on. Se kampiakselin päittäisvälys on n.0,05-0,25mm ja limit...
  16. J

    Evo5 - täristää/paukuttaa rattia

    Vs: Evo5 - täristää/paukuttaa rattia Samaa vikaa huomannut myös. Pitää rattia pyörittäessä ääntä ihan ajossakin. Se on helppo koittaa, kun ottaa siitä nivelestä kiinni polkimien kohdalta ja heiluttaa rattia. Tuntuu melkein paremmin jos auto ei käy. Välys löytyy siitä rihloitetusta osasta vai...
  17. J

    Kevennys leimalle

    Vs: Kevennys leimalle Saa siitä 4 paikkaisen jos ei punnita ja otetaan export certificatesta massat. Nykyään lasketaan auton omamassaan kuulema kuski jo mukaan eli kantavuutta riittää kuskin lisäksi 3:lle matkustajalle. Todelliset massat kyllä jotain muuta jos kuskin kanssa ja 90% bensaa...
  18. J

    Evo3 ilmastoinnin täyttö tilavuus/muuta keskustelua.

    Vs: Evo3 ilmastoinnin täyttö tilavuus/muuta keskustelua. Oliko järjestelmä tyhjä kun veit huoltoon?? Huollossa katsotaan matala ja korkeapaine, joten onko tietoa mitä ne oli?? Pyöriikö flekti kun ilmastointi päällä? Tuleeko ilmastoinnin ollessa päällä, paineputkesta kylmä ja toisesta...
  19. J

    Valomuutokset Evo4:nen

    Vs: Valomuutokset Evo4:nen Toi etu/taka sumuvalokytkin on ilmestynyt myös camskille . Ainakin suomi -99 lancerissa takasumuvalot ovat molemmin puolin luukussa olevissa "umpioissa" . Tosin sitä en tarkastanut palaako molemmat, mutta muistelisin että johtosarja haaroitettu ja polttimot...
  20. J

    Evo 3 päästöt

    Vs: Evo 3 päästöt Toi lambda on helppo testata itsekkin yleismittarin jännitemittarilla. Eli mittarin musta johto maihin ja punainen lambdalta tulevaan signaalijohtoon, joka on yleensä musta väriltään tai sininenkin voi olla. Väristä en ole varma, mutta jos lambda on 4 johtoinen niin kaksi...
Takaisin
Ylös Bottom