Hakutulokset

  1. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Vekaranjärven valassa viininpunanen evo x, kukaan täältä ? =)
  2. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? kukas ajeli helsingin alppilassa mustalla ralliartilla? :p tultii pajerolla vastaan ja morjesteltiinki :)
  3. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Eilen valkonen Evo 7 kouvolassa, tulin armeijan defenderillä vastaan ;D
  4. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Maurichia eilen illalla/yöllä lahdessa vr4 galantilla ? =) Ja harmaa evo 8 sama aika sama paikka :peukku Ite olin saabilla liikenteessä 8)
  5. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Hep ! Saaride myöskin bongattu ;)
  6. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Valkonen E4 punasella spoilerilla vekaranjärven varusmiesten parkkipaikalla viime viikolla, kukaan täältä? :p
  7. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Harmaa kasi rullaili eilen helsinkiin päin klo 22:15 motaria mikä menee porvooseen päin, en tien numeroita tiedä ??? Mentiin toiseen suuntaan punasella golffilla :-[
  8. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kouvostoliitossa mitsuja! Erittäin komea tumma vr4 galantti, morjestelin sieltä harmaasta sierrasta ;D ;D Sitte valkosen evo 7 näin kerran samalla suunnalla !
  9. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Punainen E9 Pukaron paronin oven edessä seittemän aikoihin, kukaan täältä? Spoilerista puuttu toiselta puolelta muovit, metalli paistoi ;D
  10. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? joku musta crankwalk-evo päräytti just pukaron paronin pihaan. Ehkä kolmonen ??? Kukaan täältä ?
  11. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? 12 aikoihi musta ysi/kasi pöristeli ohi lahdessa, olin parkissa siinä tien sivussa punasella ysillä :) Ja maurichia kaahaili orimattilassa audilla vastaan?
  12. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minähän se =) Et tainnu tulla tojotalla vastaan ku en huomannut ???
  13. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Lahdessa pöristeli valkonen evo (4-6) kasin aikoihin vastaan, morjesteltiinki =p Kukaan täältä? ::)
  14. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Lahdessa pörräs viime yönä harmaa evo 5-6 puuhakilvillä, olikos täältä joku? Ite olin ysillä liikenteessä :)
  15. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Sininen evo7 tänään ennen ysiä renkomäen paikkeilla, orimattilaan päin ajelit. Morjestelin puntosta mutta ihailit maisemia 8)
  16. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Lauantaina, helsingissä kallion s-marketin kohdilla noin kuuden ja seitsemän välissä iltapäivällä erittäin komea valkoinen vr-4 galant ajeli vastaan :driver itse olin kävellen tosin :-[
  17. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Juu minä olin vähä moottoripyöriä kattelees ! :peukku Siitä ku lähdin itäkeskukselle päin joskus puol 5 aikoihin niin tuli vastaan harmaa evo 4? En ehtinyt morjestamaan ku säädin jtn mankkaa :seina Joku täältä? =)
  18. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Olitko se sinä? Tummanharmaa Evo 9 riihimäen ja lahden välillä. :driver
  19. Npfemma

    Olitko se sinä?

    Olitko se sinä? Tämä auto ! Sinäkös olit tänään lahdessa sinisellä ysillä (?).. siinä valmetin liikkeen risteyksessä ? Orimattilaan päin kruisailit Ja sitte onkos lem kem'illä joku täältä töissä? siellä useasti valkonen sedan ralliart ollut.
  20. Npfemma

    kesärenkaat jo alle?

    Vs: kesärenkaat jo alle? Nytten on kesänakit alla evossa :peukku
Takaisin
Ylös Bottom