Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Jani T sanoi
Kukas on tullut muutaman kerran vastaan tossa Tammisaari Hanko välillä punaisella Evo kolmosella? Tai kuka pyörii Tammisaaren nurkilla sinisellä kolmosella?
Minä ainakin eilen ajelin hankoon viemään renkaita punasella kolmosella
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli viime yönä ~0230 Tampereen ohitustietä Linnainmaan kohdalla valkoisella evo 4/5?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz sanoi
Minä ainakin eilen ajelin hankoon viemään renkaita punasella kolmosella
öö, oisko ollu kuitenkin torstaina? Taidettiin ajella broidin Skodillacilla aamuvuorosta kotia kohti :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen yöllä tiksis 12 jälkee kolme evoa.
Harmaa/hopee 4
Valkonen 5 ja
hopee 9 (musta konepeitto, katto, kontti, spoikka ja vanteet)

Kukaa foorumilta?
 
Vs: Olitko se sinä?

VR4 dyny trailerilla oli tänään Länkipohjan nesteellä. Kukas ???
 
Vs: Olitko se sinä?

Jeps, Haanpään jutulla kävin nopean etsimisen jälkeen kun meni nelosella sininen perässään nokan edestä Hämeenkadulla.
Oli muuten vetänyt sen Pyynikin tien jäähän kun "lähdin", joten oli käsille käyttöä ja sport-moodikin oli jääny päälle.
 
Vs: Olitko se sinä?

Wlooffy sanoi
Kukas ajeli viime yönä ~0230 Tampereen ohitustietä Linnainmaan kohdalla valkoisella evo 4/5?

Haanpää oli eilen valkosella nelkulla Tampereella. Kertokoon itse oliko vielä tuolloin liikenteessä :)
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Eilen yöllä tiksis 12 jälkee kolme evoa.
Harmaa/hopee 4
Valkonen 5 ja
hopee 9 (musta konepeitto, katto, kontti, spoikka ja vanteet)

"Evo (9) on kuin känninen rakennusmies, joka käy päivittäin salilla. Siinä vaiheessa, kun ilta alkaa venyä sen kanssa ei pidä lähteä ryttyilemään, ja siitä syystä tämä kaara ei sovi minnekään muualle paremmin kuin Tikkurilan yöhön." -Jussi Halli
;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään n. 1330 bongattu sininen EVO X porissa, motonetin nurkilla. Mahtaako olla foorumilaisia?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz sanoi
Ookk no sitte se en ollu minä :D
tais muuten olla se perjantainen kolmonen mustilla vanteilla. Taitaa olla se jonkun foorumulaisen vanhakin vielä ja oli ainakin joku aika sitten myynnissä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Keskiviikkona valkone 7 cruisaili illasta joensuussa ja savonlinnassa parii otteesee punanen 9
nähty ajelemas, viimeks eilen. Omistajia täällä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Rehveli sanoi
tais muuten olla se perjantainen kolmonen mustilla vanteilla. Taitaa olla se jonkun foorumulaisen vanhakin vielä ja oli ainakin joku aika sitten myynnissä.
Kesävanteet on mustat mut ne ei kyllä oo vielä autossa kiinni ja toi oli pari kuukautta sitte myynnissä ja ollu maxximuksella ja parilla muulla klubilaisella
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen joskus 10 aikaa illal kohotin tekno shellil tölkkii mustan subarun vierest punaselle ysille. Lapane nous kuskilla eli vissii joku täältä? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

tänään turku - helsinki motarilla tunti pari sitten meni punainen 3000gt mustilla vanteilla helsinkiin päin, näin sut siinä paimio - hajala välillä. Olin töissä siinä motarin kaistojen välissä eltelin pakulla vilkut päällä :D on muuten hyvä mesta bongata mitsuja :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään kuuden maissa Varkauden osmajoentiellä lukion kohdalla tuli sininen 2gen 3000gt/gto vastaan. Jäin suurinpiirtein suu auki tuijottamaan miten siistiltä sininen näyttääkään ja tajusin moikata vasta kun menit ohi jo :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Äsken noin kello 20.25 aikoihin Hyvinkään ABC:llä valkoinen pfl Legu parkissa. Iso clubitarra takaikkunassa.

Piipahdin siinä kaupassa omalla samanlaisella :)

Kuka tunnustaa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Oliko täältä ketään suopunkiralleissa tai vanttauskoskella sprinteissä? Osallistumassa tai kattomassa? Ite pyöriskelin kavereille huollossa ku 325 pimmerilla ajavat!
 
Vs: Olitko se sinä?

oudie sanoi
Oliko täältä ketään suopunkiralleissa tai vanttauskoskella sprinteissä? Osallistumassa tai kattomassa? Ite pyöriskelin kavereille huollossa ku 325 pimmerilla ajavat!

Broidipuoli oli osallistumassa a-junnuissa e8:lla,ja faija tais pajeron kanssa olla kattomassa
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään punainen evo 8-9 Pitkäjärven ABC:lla ehkä joskus kello 14:00 tienoilla, sitten
hieman myöhemmin hopeinen 7,8 tai 9 vt4:llä pohjoiseenpäin muistaakseni Vierumäen kohdilla joskus 14-15 aikaan.

Olikos foorumilaisia?
 
Vs: Olitko se sinä?

punanen eeva 8-9 bongattu savonlinnassa, tuli vastaan niin vilaukselta kerkesin näkemään itse sillalla vastaantulijoitten kaistalla, sinisellä 4 eevokilla :D
 
Vs: Olitko se sinä?

ola sanoi
Keskiviikkona valkone 7 cruisaili illasta joensuussa ja savonlinnassa parii otteesee punanen 9
nähty ajelemas, viimeks eilen. Omistajia täällä?
alec1984 sanoi
punanen eeva 8-9 bongattu savonlinnassa, tuli vastaan niin vilaukselta kerkesin näkemään itse sillalla vastaantulijoitten kaistalla, sinisellä 4 eevokilla :D

Ilmeisesti sama auto bongattu. :) Pyöriikös savonlinnassa nykysin sininen E4? Ite kurvailen toisinaan valkosella E6:lla. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

ola sanoi
Ilmeisesti sama auto bongattu. :) Pyöriikös savonlinnassa nykysin sininen E4? Ite kurvailen toisinaan valkosella E6:lla. :peukku
HEP täältä löytyy ankkalinnassa kurvaileva sininen E4.... En oo sattunu kutosta vastaan ajelee :D yks valkonen nelonen kyllä näkyy pyörivän täällä päin....rek: Soy-*** onkos kukaan tää
ltä ?
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Äsken noin kello 20.25 aikoihin Hyvinkään ABC:llä valkoinen pfl Legu parkissa. Iso clubitarra takaikkunassa.

Piipahdin siinä kaupassa omalla samanlaisella :)

Kuka tunnustaa?

Minä olin! :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Bongattu n. 13:00 Helsingin Kampissa hopea 4g eclipse ! Oli kyllä todella nätti laite :peukku Jenkki kilvillä näytti olevan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenes evo 7/8 oli trailerilla ilman puskureita? Bongattu Lahdessa klo 1630 paikkeilla nelostiellä suuntana etelä, vetoautona valkoinen paku
 
Vs: Olitko se sinä?

Perjantaina 23.3 joskus puol 5 aikaan tuli vt19 lapuan ja kauhavan välillä vastaan hopea legnum..

Ja tänään puol 5 jälkee vt19 seinäjoen pohjoispuolella tuli vastaan valkonen evo5? jossa xenonit keulalla.. Olikos kumpikaa foorumilla pyöriviä..?
 
Vs: Olitko se sinä?

Fabioh tulit vastaan kun ajelin miittiä kohti. Tulehan joku kerta sinäkin käväsee tuolla teboililla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tulikos kapula7 tänään vastaan sääksjärvi-hervanta välillä 1630 lommosella saksalaisella romulla (tm)?
 
Vs: Olitko se sinä?

mikki87 sanoi
Perjantaina 23.3 joskus puol 5 aikaan tuli vt19 lapuan ja kauhavan välillä vastaan hopea legnum..

Ja tänään puol 5 jälkee vt19 seinäjoen pohjoispuolella tuli vastaan valkonen evo5? jossa xenonit keulalla.. Olikos kumpikaa foorumilla pyöriviä..?

Hopea legnum täällä näin!! tosin isoveli ratissa ja meikäläänen töissä :mad:

Ja toi valkonen evo5 senoniilla on ambonius 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

mikki87 sanoi
Perjantaina 23.3 joskus puol 5 aikaan tuli vt19 lapuan ja kauhavan välillä vastaan hopea legnum..

Ja tänään puol 5 jälkee vt19 seinäjoen pohjoispuolella tuli vastaan valkonen evo5? jossa xenonit keulalla.. Olikos kumpikaa foorumilla pyöriviä..?
jep jep :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli 24. lauantaina noin klo. 13 Tiiriön ABC:llä hopeisella evo 8-9 jossa musta- tai hiilari konepelti?

Sunnuntaina bongattu musta evo 8-9 motarilla menossa helsingin suuntaan klo 17-18 aikaan!
 
Vs: Olitko se sinä?



Sunnuntaina bongattu musta evo 8-9 motarilla menossa helsingin suuntaan klo 17-18 aikaan!
[/quote] Se olin minä :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos jonkun clubilaisen keltanen Evo V AKR:llä kytkinremontissa nyt viikonloppuna :) Tuli ihasteltua sitä kun hain bypassin. Kävi mielessä että takasiipi ja pullistukset olisi kyllä kelvannut minunkin autoon...
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajelee Pakilassa valkosella EVO 5 tai 6? Tullut muutamaan otteeseen bongattua.
 
Vs: Olitko se sinä?

Lauantaina, helsingissä kallion s-marketin kohdilla noin kuuden ja seitsemän välissä iltapäivällä erittäin komea valkoinen vr-4 galant ajeli vastaan :driver itse olin kävellen tosin :-[
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen tuli renkomäen abcn kohdalla sininen evo 7? vastaan. Bongannu vissiin jo joskus aikasemminki saman auton. Lapastaki koitin nostella sinisestä ysistä.
 
Vs: Olitko se sinä?

eilen hankobaanalla lohjan jälkeen hopea ecli. tulin rinnalle ja näytin lapasta
 
Vs: Olitko se sinä?

emsii sanoi
Eilen tuli renkomäen abcn kohdalla sininen evo 7? vastaan. Bongannu vissiin jo joskus aikasemminki saman auton. Lapastaki koitin nostella sinisestä ysistä.
Minäminä.. Koitin minäkin räpylää nostaa mut aamusin ku ajelee nollat taulus ni ei välttis reagoi hirveen nopeesti :D töihin olin menos (pennala i)
 
Vs: Olitko se sinä?

|auri sanoi
Kukas ajelee Pakilassa valkosella EVO 5 tai 6? Tullut muutamaan otteeseen bongattua.

Itse kävin eilen pakilan teboililla pizzalla mutta ei siellä muuten tule pyörittyä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas mahtaa tunnustaa pesseensä tänään sinistä evo 6 hkl ratavarikolla roihupellolla tai mikä lie onkaa helsingissä :D kävelin siitä ohitse ja satuin vaa ovenraosta näkemää kauniin auton perän ja tarrat VI :) oma ysi seisoi siinä porttien toisellapuolella parkissa. jos jatkossa on tylsää töissä niin sitäkin saa hinkata ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänää aamu 9 aikoihi tuli kehä III:lla länteen päin ensin hopeine evo8tai9 ja aika perässä tuli samanlaine valkonen ite olin tolla punasella kolmosella liikenteessä ja lapa oli katossa ;D ja sit vielä yks punanen samanlaine helsingissä ajeli kerrostalojen kaduilla vastaan ku etin parkkipaikkaa morjestelin mutta en ainakaa huomannu että ois takasi moikkaillu liekö klubilaisia? ???
 
Vs: Olitko se sinä?

Kauklahden kulmilla nähty harvinaisuus,valkoinen evo 9 FARMARI!!! Lisäksi samoilla kulmilla,lievällä tuunauksella piristelty,madallettu, "taivaanharmaa"-galant,taisi olla vielä nainen ratissa...
 
Vs: Olitko se sinä?

Mle sanoi
Tänään kuuden maissa Varkauden osmajoentiellä lukion kohdalla tuli sininen 2gen 3000gt/gto vastaan. Jäin suurinpiirtein suu auki tuijottamaan miten siistiltä sininen näyttääkään ja tajusin moikata vasta kun menit ohi jo :D

itekkin tuli huomattua punanen GTO. Aika hyvä sattuma. Yhtä aikaa töyssyssä joutu hiljentämään, niin kerkes katella mitsua :nykii :D
 
Takaisin
Ylös Bottom