Persiilleenhän tuo meinaa heittää.. 12,8l/100km tänään kun tankkasin, tosin ihan pätkäajoa kylmästä kylmään, lohkolämppäri tietty on. Liikaa se on, en voi uskoa että näin kevyellä kaasujalalla voi olla noin korkeita lukemia...
80-l ritsapommiciviceillä en päässyt ikinä yli 8l/100km missään olosuhteissa. Kaikki präkäsi niissäkin, silti ekonoomisia ja aina meni etiäpäin kun väänsi avainta. Tämä välimainintana.
Mitenkäs on, mitä tuommoiselle voi itse tehdä, muutakuin ajaa hattu kourassa mitsukorjaamolle kynittäväksi? Kaikki perusosat huoltoon vähänkään kuuluen vaihdettu, pakari uusittu, samoin termostaatti. Jääkö tuossa muuta vaihtoehtoa kuin se ecu tahi happiantura tms? Näin entisenä kaasuttimen ruuvaajana edelleen mietin mitä vaihtoehtoja on olemassa? Vai voiko tuo 12,8l olla todellakin normaalia? Epäilen rankasti..
Ja tärkein kysymys: Tietääkö joku saako tuohon jotain lastua/jotain, sellaista millä tehot minimiin ja kulutus puoleen ed. mainitusta?