100w lancerin keulalle?

Viimi

New Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2003
Onko joku tullut kokeilluksi uskaltaako syksyn tullen pistää 100 wattiset ajovalot vai sulaako piuhat? Siis kyse on vaihtaa vain lamput ja jättää vakiopiuhat. Onko edes mitään mieltä? Kirkastuuko yhtään vai kannattaako suoraan tehdä järeemmät järjestelyt? Viime syksynä vaan tuli kirottu noitten lamppujen tehoa ja jos nyt sitten hyvissä ajoin alkais miettimään ens talvea. ???
 
en mee vannomaan mutta mulla oli lyhkäsissä semmoset jotku 55w blue jutut 50% kirkkaammat ku tavalliset ja lisäpitkissä sitten kanssa siniset mutta biltema -versiot 100w niin mielestäni ei kyllä ainakaan ne bilteman 100w näyttäny yhtään paremmin ku(olikohan GE:n) 55w

Eli oisin sitä mieltä että elä ainakaan lyhkäsille laita 100w koska voi kärventää heijastinpinnat, koska ne on koko ajan päällä, lisäpitkissä ei mielestäni oo ihan sama tilanne koska ne ei oo koko aikaa päällä.

mutta et kyllä paljoa valotehoa saa lisää ainakaan halvoilla 100w:lla, satsaa ennemmin rahas kunnon 55w polttimoihin tai osta kunnon erilliset lisäpitkät

Eki
 
Mulla on ainakin tossa vanhassa Coltissa 100/90w + "lisäpitkissä"(ne sisemmät valot) 100w ja näkyvyys on taatusti parempi ku vakiovaloilla :)
Ne on nyt ollu reilun vuoden eikä umpiot oo menny miksikään!
Muutenkin oon aina käyttäny kaikissa autoissani 100/väh. 80w enkä oo koskaan huomannu mitään vaikutusta umpioihin niillä
Veikkaanpa että jos sä käytät pitkään (8+ vuotta) ni sit voi ruveta umpioillekkin jotain tapahtumaan ;)

P.S. ei oo ikinä sulanu mitkään piuhat valoilta :)
 
voi olla kyllä noin että ei ne heti miksikään mene, mutta pointti ois se että jos satsaa 100w niin ei pidä ostaa niitäkään mistään biltemasta/vastaavasta, koska siitä oon varma että ero ei todellakaan ole suuri jos on ollenkaan ku ostat kunnon 55W joko GE:n tai philips:t, itse oon käyttäny noita sinisiä juttuja ja piisaa mulle

siks ostin muuten biltemasta ne 100w siniset kun en muualta löytäny, normeja 100w kyllä ois ollu, mutta ku halusin siniset ja oli pettymys vaikka hinta oli suurin piirtein sama ;)

mutta testaamallahan se selviää mikä on hyvä ;D
elä nyt ainakaan niitä keltaisia polttimoita osta :p

Eki
 
Takaisin
Ylös Bottom