2,5 diesel Pajero (vm 91) ostoa..

Vs: 2,5 diesel Pajero (vm 91) ostoa..

halpa tuo ainakin on mielestäni... se tietysti aina pistää miettimään? omaani (samanlainen) en myisi ihan tuolla hinnalla. Mutta ajamalla selviää varmasti 95% auton kunnosta... monet näistä alkaa olemaan korroosion vaivaamia, kannattaa alusta ja levikkeiden juuresta katsoa miten puskee kuplia. Lisäksi takaluukku varsinkin vararenkaan takaa on altis ruosteelle... omassa vuotaa takalasi (vielä) ja tuokin yksilö näyttää kostealta ku on ikkunat noin jäässä? ei sinänsä vika kylläkään. Renkaiden kunto, uusi kierros kesä tai talvikummeja on kuitenkin n. 400-500€ joten sille on laskettava jotakin. Nelivedon toimivuus, selviää pitkälti ajamalla ja taulussa on valot, syttyykö ja sammuuko kun kytket päälle/pois...? mitään muuta ei saisi jäädä vilkkumaan paitsi jos on sähköinen takalukko niin tietääkseni valo vilkkuu jos lukko ei tunne tarvetta toimintaan eli sen testaaminen vaatii hieman huonommat olosuhteet. Ja noiden vaihtokoneiden kanssa olisin aika varovainen, jos ajettu esim 200tkm niin ei voi sanoa milloin kansi menee jos on mennäkseen... mutta siitä selviää laittamalla n. 1000 € ja hommaa täysin uuden kannen.( omaan vaihdettiin kuukausi sitten)... mutta katso "poriseeko" paisuntasäiliössä kun auto on käynnissä/lämmin. Ja voimansiirron öljyvuodot kannattaa katsoa, ne on kuitenkin laitettava jossakin vaiheessa kuntoon ja ei niinkään kallista mutta työlästä hommaa... jarrujen kanssa saa välillä rassata, ei maailman parhaat toimivuudeltaan ja jarruputket tunnetusti mitsun ongelma. Niidenkin vaihtoon saa jonku satasen äkkiä tuhlattua :eek:
 
Vs: 2,5 diesel Pajero (vm 91) ostoa..

ja tuon tuulilasin EI pitäisi mennä läpi katsastuksessa ainakaan meilläpäin... ;D
 
Vs: 2,5 diesel Pajero (vm 91) ostoa..

vielä kommentti... mikähän on auton tarina kun eka kuva on autoliikkeen pihassa lappu ikkunassa ja loput sit jostakin muualta...
 
Vs: 2,5 diesel Pajero (vm 91) ostoa..

kai se on ostettu ja todettu ja laitettu "kiertoon"....
 
Takaisin
Ylös Bottom