2g eclipse/ea galant alustan säädöt.

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Tuli säädettyä tuossa pyöränkulmat, ja huomasin, ettei alustassa ole camber-säätöä ollenkaan. Autona siis 2g eclipse, alusta on vastaava, kuin ea-galantissa. Onko kukaan kokeillut noita diy-cambersäätöjä, ns prikkavirityksiä? Vai pitäisikö hommata suoraan epäkeskot? Mielipiteitä kaivataa.
Alusta on d2 säädettävä ja madalluksen jälkeen camberit on jotain -2--3' luokkaa.
 
Vs: 2g eclipse/ea galant alustan säädöt.

Prikat tukivarren ja korin väliin on ainakin EA Galantissa siellä takana varsin pätevä ratkaisu. Ainakin omat prikat oli 1,5mm paksuisia, joten sellaisilla lähtisin neljällä liikenteeseen/puoli ja tsekkaisin miltä camber sitten vaikuttaa.
 
Vs: 2g eclipse/ea galant alustan säädöt.

DaJackal sanoi
Prikat tukivarren ja korin väliin on ainakin EA Galantissa siellä takana varsin pätevä ratkaisu. Ainakin omat prikat oli 1,5mm paksuisia, joten sellaisilla lähtisin neljällä liikenteeseen/puoli ja tsekkaisin miltä camber sitten vaikuttaa.
Jos ymmärrän oikein, niin prikoilla saa säädettyä camberia plussalle? Eli vähemmän miinukselle? Kävisiköhän taakse minkään muun auton epäkeskot?
 
Vs: 2g eclipse/ea galant alustan säädöt.

Prikat helpoin ja selkein ratkaisu taakse. Eteen vaatii vähän enemmän jumppaa, mutta sekin on tehtävissä.

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=8403.0
 
Vs: 2g eclipse/ea galant alustan säädöt.

Skydiver sanoi
Prikat helpoin ja selkein ratkaisu taakse. Eteen vaatii vähän enemmän jumppaa, mutta sekin on tehtävissä.

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=8403.0
Kyllä epäkeskot on mun mielestä paljon "selvempi" ratkaisu. Pitänee pistää tilaukseen. Kyllä tuo prikkajuttukin näyttää toimivan, mutta en jaksa niillä sen enempää pelleillä, kun tällä hetkellä kuskin ja repsikan camberkulma on erilainen..
 
Takaisin
Ylös Bottom