2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
tuli tälläinen mielenkiintoinen juttu vastaan...

meillä kun on tuo Galantti kakspaikkanen.... ja eteen ei voi laittaa turvaistuinta... (turvatyynyt)
mutta mites on jos laittaa sen taakse ihan turvavöihin kiinni kuten kuuluukin vaikka siellä ei ole varsinaista istuinta?
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

Sakoillahan siitä selviää :p. Tuskin pystyt neuvottelemaan jos ratsiaan ajat tuolla penkkisijoittelulla.
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

Puusilmä sanoi
Sakoillahan siitä selviää :p. Tuskin pystyt neuvottelemaan jos ratsiaan ajat tuolla penkkisijoittelulla.

sitä tässä mietinkin kun istuinta ei saa eteen laittaa ja autossa kumminkin saa väliaikaisesti olla ylimääräinen henkilö, eikös se tullut
selväksi siitä kolarijutustakin että ei haitanu yhtään vaikka seatissa oli 6henkee ???
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

Mr mmc sanoi
ja autossa kumminkin saa väliaikaisesti olla ylimääräinen henkilö

Mun mielestä enää ei saa olla ylimääräisiä mukana, enää. Ennen sai olla.
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

Puusilmä sanoi
Mun mielestä enää ei saa olla ylimääräisiä mukana, enää. Ennen sai olla.

Vanha lakisäännös muuttu muistaakseni 2007 tai 2008. Eli enään ei tunneta henkilöautoissa määritelmää väliaikainen kuljetus. 2 paikkainen on 2 paikkainen.
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

Riippuu vähän millä tuulella sininen setä on. Viime viikonloppuna eräässä takapenkittömässä mesessä istuin ratsiassa ja huoletta saatiin matkaa jatkaa kun hieman keskusteltiin.. mutta omalla kohdalla en kyllä muksuani lähtis "penkittömään" autoon teippaamaan.
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

Blizzard^ sanoi
Riippuu vähän millä tuulella sininen setä on. Viime viikonloppuna eräässä takapenkittömässä mesessä istuin ratsiassa ja huoletta saatiin matkaa jatkaa kun hieman keskusteltiin.. mutta omalla kohdalla en kyllä muksuani lähtis "penkittömään" autoon teippaamaan.

enkä minä sitä eteen laita turvatyynyjen takia, ihan istuin on vöissä kiinni takana ihan kuten kuuluukin :p
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

Juu ajatus katko pamahti päälle.. :p eikä siis enemmänhän siitä saattaa sanomista tulla jos on muksu takana ja penkki paikallaan.. mut olis kyllä toisaalta jännä tietää et miten noi menee. Tosin huutava kakara pelastaa kilpien lähdöltäkin mikäli on unohtunu verot maksaa.. ;D
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

Suurin pelkohan tuossa taitaa olla veroseuraukset (vai mista syysta se on kaksipaikkainen?), eika ne sakot ylimaarasesta vaesta..
Heivaa varastoon ne airbagit ja laita takas katsastukseen?

On noista kakaroista joskus iloakin tien paalla... ;)
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

Ota etupenkki ja vyöt pois ja pistä yks penkki taakse. Vóila ::)
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

Jos se galantti on kaksipaikkainen verotus syista, = pakettiauto, niin penkit pitaa olla yhdessa rivissa. ::)
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

eikö sitä ilmasäkkiä saa kytkettyä pois?
näin on ainakin jossain autois just ton turvaistuimen takia.
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

jykäh sanoi
eikö sitä ilmasäkkiä saa kytkettyä pois?
näin on ainakin jossain autois just ton turvaistuimen takia.

noup... autossa on sivu ja edesä tyynyt eikä niitä saa pois kytkettyä.
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

IMHO, siis ihan vaan mun oma mielipide milla ei ole valttamatta mitaan yhteytta todellisuuteen..
Mulla ei yksinkertaisesti riita luotto noiden pois kytkentojen suhteen, kun rysahtaa niin siina tapahtuu kaikenlaista sille autolle eika ole mitenkaan uutta nuo itsekseen paukahtelevat airbagit. Tiedan kylla siella nykyisyin olevan kaikenlaisia pulssitarkistuksia etc, mutta se on kuitenkin vaan rajahde joka vaatii sytyksen.
 
Vs: 2paikkainen auto + turvaistuin juttu...

lukeeko siä ottees että 2 istuinta... ? Mulla ainaki lukee että 2 istuinta ja aattelin laittaa leveen penkin toiseks niin mahtuu 3 ja on kolmelle paikat mutta 2 istuinta...
 
Takaisin
Ylös Bottom