Mun galantissa on 6G73 kone.. Tohon toiseen tilanteeseen edelleen että jos valmistajan huiput on saavutettu ja irrotat kaasun sillä fiiliksellä että vielä olisi varoja niin hitostako sen tosissaan voit vaan tietää? Jos itse olisin irrottanut kaasun mittarin lyödessä 228 niin satavarmasti olisin myös luullut varoja vielä olleen koska tuo ed. mainittu nopeus tuli uskomattoman rivakasti verrattuna siinä tapahtuneeseen jämähtämiseen. Ja tuo oma harvaksi välitetty loota/koneen ohjaus tietty edelleen kiinnostaa jos jollain siitä enempi faktoja löytyy! Koitan itse vielä tutkailla tuota saksan manuaalia jos siitä jotain irtoais. -Mikko E: ohjekirjan mukaan vitos vaihteen välitys on 0.651. Eikös sen silloin pitäs olla pitkä? Normi 2.0 v6 on ilmoitettu miltei sama 0.731. Eikös pienempi luku meinaa matalampaa kierroslukua samalla nopeudella nelikko tai ei? Sellainen mahdollisuus tuli nuppiin että joskos joku oli mahdollisesti ruukannut noita välityssuhteita, niin pitäähän tuollanen villi kuvitelma saada selvitettyä pois mielestä
Osaako joku laittaa selkoa tähän?
[/quote